Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2008 17:50:02
Svar/Indlæg:
828/108
Hej!
Jeg har brug for en tjeneste af et venligt HWT.dk-medlem. Jeg sidder her med en Acer Aspire 3000 (3005WLMi) som skal geninstalleres efter at være totalt inficeret med vira og andet godt fra havet...
Da han ingen recovery skiver har, fandt jeg en XP Home OEM til at installere på den. Under installationen sletter jeg alle partitioner, opretter 2 nye og vælger at installere på første partition (C:) - Jeg vælger NTSF (Hurtig).
XP installationen begynder, kommer til hvor jeg skal skrive hvor i verden, tid, dato osv. - Computeren genstarter, hvorefter installationen fortsætter. Det fortsætter egentlig meget fint frem til der forneden over procesbaren står: Installationen vil blive fuldført om ca.: 32 minutter, og nedenunder; Installerer netværk. Her stopper den og kommer aldrig videre.
Jeg har forsøgt med flere foskellige XP, både Home og Pro, men ligemeget nytter det, - den stopper ved samme punkt. Det undrer mig selvfølgelig meget.
Da jeg formaterede maskinen helt er der selvfølgelig ikke en Acer Recovery partition på den længere - Nu mangler jeg så en Acer Aspire 3000 Recovery skive og håber at en her vil rippe den og uploade den til mig.
Jeg betaler gerne 100kr for den service!
Come on, nogen her der er totalt overcool og vil hjælpe mig??? ❤