Helt ny asus g2 virker ikke.

Diverse d.  03. april. 2008, skrevet af Emze
Vist: 517 gange.

Emze

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2008 12:43:06
Svar/Indlæg:
666/100
Hey alle sammen

Igår aftes modtog jeg min nye bærebar og efter jeg fik den opladet osv så tænkte jeg på at gå igang med at opdatere vista fordi det nok ville være en god ide...

Men så når jeg har hentet opdateringen og har genstartet vil den ikk starte op mere... 😩
Har iløbet af idag prøvet alt med recovery cden osv og har fået vista til at virke... men når jeg prøver at installere driverne så begynder den igen ikk at tænde 😩

Det jeg mener med den ikk tænder er at når man nu starter pcen op og den har loadet bios færdig osv, så kommer den til det sted hvor den starter styresystemet op (sådan en "bar" der sådan kører rundt mens der står vista osv)
Når den kommer kører den forbi 3 gange eller noget og så lige pludselig stopper den 😩 Og den gider ikk mere.... så står den bare sådan til jeg slukker den manuelt... (har ladet den stå i nogle timer uden held 😩 )

Ved virkelig ikk hvad jeg skal gøre 😩 Og det værste er at jeg har vente på 3 uger på at få den og så lige når jeg får den så ja... 😩

Skal sige at det er en Asus G2sg er...

Har i nogle ideer??

hilsen emre gezgin aka emze

😩
Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2008 13:30:27
Svar/Indlæg:
2343/272
Prøv at trykke f8 når en starter og vælg kør med sidst kendte konfiguration der virkede. Hvis man kan det i vista..

Emze

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2008 13:32:22
Svar/Indlæg:
666/100
kan man godt... men ja... virker det.. Nej :'-( 😩

ved bare ikk hvad jeg ellers kan gøre :'-(

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2008 14:42:01
Svar/Indlæg:
3162/326
Start op i fejlsikret tilstand, hvis du ellers kan, og hent memtest. Lyder som en RAM-fejl måske. Ellers kan det være du skal BIOS-opdatere. En sidste mulighed kunne være at reparere Vista-installationen med en "rigtig" Vista-DVD, hvis du ellers har, eller kan låne en.

Mvh. Mads 🙂

Emze

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2008 15:02:21
Svar/Indlæg:
666/100
Vil ram-fejl godt kunne gøre sådan?? vil det ikk bare ende med at pcen ikk engang gider tænde hvis der er ramfejl??

Det med bios har jeg også tænkt på... og også det med vista men har ikk rigtig en så ja... har ikk kunne prøvet...

Men den fungere ok lige i øjeblikket... har bare undladet at instalere lan driveren...
Kan det betyde noget...? fejl i driveren måske??

krankus

Overclocker
Tilføjet:
03-04-2008 15:53:46
Svar/Indlæg:
240/92
Kan du ikke retunere den til forhandleren?

Emze

Superbruger
Tilføjet:
03-04-2008 18:40:52
Svar/Indlæg:
666/100
Lettere sagt end gjort...
har ventet i omkring 3 dumme uger på at få den og så ender det med jeg får en som muligvis er deffekt... altså kan godt men så skal jeg bare vente endnu mere...
Vildt belastede..
Kunne jo være det var noget jeg selv kunne lave... så slipper jeg jo for alt den ventetid...