jeg skal bruge en bærbar ny/brugt som skal kunne køre battlefield2 og test drive unlimited! gerne lige så godt eller bedre end min stationær: 6600gt 128ddr2 core 2 duo 1,86ghz 2048mb ddr2
#1 det er korrekt... men test drive unlimited har jeg opgivet at køre på min Intel core 2 duo T5600 /1,83 ghz 2 gb ram og 7600go. dette var dog i vista. ved ikke helt hvormeget det betyder. men har købt stationær med et 8800 gt nu... ;p
ok men hva grafikkort og cpu skal jeg kigge efter i en bærbar der er jo en skov uden lige..! er der nogle steder hvor de tester gfx på samme måde som tomshardware.
Den nemmeste måde: Kigge på de spil du vil køre. Tjekke systemkravene. Gå ind på EDBpriser.dk - og se om der er en maskine i det prisleje der opfylder dine behov 🙂
og kan fortælle at der ikke er nogen af disse spil som står på low grafik eller ligen nogen af spillende står det meste på High og medium
det er en Toshiba Intel dual core 2.2 GHZ 2 GB Ram 120 GB HDD ATI X1600 Trådløs og almindlig Lan Hamankadon Højtaler spiller kanon godt når man tænker på det kun er en bærbar jeg ved så ikke om det er en 15 eller 17 tommer
den kan køre windows vista ultimate uden problemmer
lige med model kan jeg ikke lige nævne lige nu da den står nede ved min ven da mig og ham spiller tit sammen
pga at jeg sælger den er at jeg gerne ville ud og have en ny stationær computer og skal derfor også have solgt den gamle stationær
men hva jeg kan forlange for den ved jeg entlig ikke jeg ønsker ikke og snyde dig eller for den sags skyld mig selv