Overclocker
Tilføjet:
03-04-2008 13:53:45
Svar/Indlæg:
430/44
hej alle.
jeg har her på det sidste haft nogle problemmer med at starte min computer. det hele startede da jeg begyndte at lege lidt med OC. hvsi et OC ikke var lykkedes så restartede min com bare et par gange og der kom op på skærmen at OC var mislykkedes og standard indstillinger er brugt igen. det var meget fint så behøvede jeg ikke at være bange for at ødelægge noget. men fter mange forsøg med OC som ikke virkede, så skete der pludselig bare ikke noget. jeg blev nødt til at genstarte manulet igen igen uden resultat. prøvede så at atge alle stikkene ud af min com og vente et stykke tid og så kørte det igen.
hu er der dukket endu et problem op. jeg har fundet et OC punkt hvor de godt gider at starte og den genstarter også fint, men hvis jeg slukker compen om aften og tænder den igen om morgen, så sker det samme som ved mislykkedes OC, at den bare kører men der er inet signal på skærmen. og jeg kan genstarte igen og igen uden at der sker noget. tager jeg så stikkene ud og venter lidt så tænder den igen, helt normalt. og mit OC er der stadig.
nogen som har et forlsag til hvad der kan være galt? måske bios?
på forhånd tak
p.s. undskyld for det lange indlæg, men ville give så meget information omkring problem som muligt.