nogen der har et SLI kabel på 12cm liggene til Nvidia skærmkort eller kender et sted i danmark (ud over e-bay) som har det skriv venligst har brug for det til mine sli kort da jeg køber turbo køler med grill og den jeg har i kan ikke når da skærmkort bliver støre... http://www.arctic-cooling.com/...
Er det ikkeblot et spørgsmål om at få din lokale "Arctic Cooling"-forhandler, til at bestille delen hjem? Det ser ud til at være en reservedel, der skal specialbestilles 🙂
Jeg har haft de samme kølere og du kan faktisk godt bare vippe enderne på ribberne ud og presse dem sammen så du kan få en SLI-bro igennem og derefter trykke dem på plads igen. Garantien ryger nok, men det kan gøres meget pænt og tager ikke mere end 5min.
#14 hey så har jeg mål det og det er 12 cm. Du kan bare sende en pm med din adresse så skal jeg sende det til dig hurtigts muligt. Skal ikke koste dig en krone 😉
#20 helt okay det er jo også bare en latterlig stemme som ikke betyder noget. Dog har mit selvværd det ikke så godt med et 4 tal 😛(hvad skal jeg sige til vennerne og tænk på kæreste?! 🤣 ) Men min pc er jo heller ikke så up to date mere 😩
#16 Der er ikke tale om "vold" mod køler...men jeg kan da godt forstå du er nervøs for at ødelægge garantien på et stykke blik til 120 kr. Så er det da smartere at give 40$ for et sli-kabel? 😎
#28 tegningerne er ikke så ringe endda, lidt spooky med dracula 😉 Håber jeres sli broer kommer helt frem, der er lagt bobbel plast rundt om dem, håber det er nok. Ellers får post.dk på tæven 🤣