Ja der er mange der handler hos shg, jeg begyndte primært at købe hos dem efter mange anbefalinger her fra forumet, før det handlede jeg stort set kun hos getmore da deres priser normalt er de billigste, men det holdt op efter jeg fik en rigtig dådrlig behandling af dem, i forbindelse med en RMA sag, jeg stod uden computer i næsten 2 måneder pga. deres dårlige håndtereing af sagen 😕 2 måneder!
Jeg bliver ved med at købe hos dem når deres priser er acceptable, det gør ikke noget det koster 50kr mere for en vare der ligger i +500kr og opefter...
Hvis det er billige og små sager tager jeg gerne en lille chance og køber hos en anden billigere forhandler, men som sagt aldrig hos getmore...
Mit råd er køb vigtigt/nødvendigt hardware hos en ordenlig forhandler også selvom det bliver 200-300kr dyrere... Det betaler sig i længden.
Andre ting som tastatur og mus, usb pens, musemåtter hukkommelseskort og den slags kan man godt købe hos en anden og billigere forhandler, da man bare kan købe en ny istedet for at sende retur og vente i lang tid på en ny, det er heller ikke noget man SKAL have for at computeren kan køre.
PS: Køber modding grej hos studiedata/computerbutikken/Danrex