midtdata? okay eller ej efter konkurstur

Diverse d.  04. april. 2008, skrevet af Trals
Vist: 761 gange.

Trals

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2008 21:08:19
Svar/Indlæg:
472/115
ja over skriften sige hvis det hele

nogen der ved noget om Midtdata?? her efter det der skete her for en måned siden eller sådan noget

er de stadig fine og handle med som de var før i tiden ?
WhineX

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2008 21:15:28
Svar/Indlæg:
255/44
Jeg handlede med dem mens alt det der med at de lukkede osv. var på sit højeste, fik faktisk mit bundkort 3 dage før den dato der stod på hjemmesiden :)

Ved ikke så meget om dem mht. RAM sager.

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2008 21:22:03
Svar/Indlæg:
1889/115
Handlede ved dem for 2 uger siden, og alt gik fint. :yes:

teko

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2008 21:42:59
Svar/Indlæg:
873/19
Tror ikke der er ændret noget mht. selve MidtData, det var jo kun de selskaber som var ejet af ejeren af MidtData der gik konkurs, altså med undtagelse af MidtData.. Eller, de gik os konkurs, men genopstod igen med det samme..

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2008 22:23:27
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jeg har ikke handlet med dem, men jeg har haft et par forespørgsler til dem, og svarene kom promte som altid fra midtdata, så jeg gætter på, at de er fine som hidtil. Derimod har SHG skuffet fælt det sidste ½ års tid :no:

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2008 22:47:28
Svar/Indlæg:
6531/410
hvis man vil handle ved et firma de tager røven på sine kunder er det sikkert et fint sted at handle.

JensK

Superbruger
Tilføjet:
04-04-2008 23:37:36
Svar/Indlæg:
452/80
Troede egentlig ikke de gik konkurs, men bare.. fakede det, sort of?

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 01:14:06
Svar/Indlæg:
2845/91
http://newz.dk/tag/midtdata

"I dag kan CRN så berette, at Midt-Data A/S senest i morgen vil blive erklæret konkurs, og at datterselskabet Midt-Data ApS vil blive solgt fra til de to ejere af Midt-Data A/S, således at ApS-selskabet fremover skal stå for Midt-Data A/S' operationer."

http://newz.dk/midt-data-i-fle...

Ja nogle røvhuller må man vidst gerne kalde dem men de har bibeholdt deres brand med dette stunt og det kører tilsyneladene fint nu.

Jeg har dog ikke i sinde at handle med dem.

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 08:58:36
Svar/Indlæg:
8555/439
DEVIL_DK du vil nok helst handle med SHG,det har nok sin orsag 😉

men MIDT-DATA køre vider,har aldrig haft problemer med dem. hvis i er så bange,så ligger PRC-DATA lige ved siden af.

Jeg skal nok bare passe på med ikke at,gi ros til Midt-Data? da jeg er test person der 😉

DEVIL_DK ? så kan du tænke lidt over det.

hver SO kan bedst lide sine egne små grise 😀

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 09:22:56
Svar/Indlæg:
6531/410
har skam før handlet ved midt-data men efter det her stunt er det da 100% slut.

de drev 3 firmaer på nettet

lukker de to og siger til deres kunder at de kan rende dem i røven hvis de har købt noget der er gået i stykker.

derefter genåbner de midtdata og siger at dem der før hanlede der godt kan få behandlet rma.

hvis du mener det er en pæn måde at behandle sine kunder på er jeg rystet.

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 09:26:35
Svar/Indlæg:
8555/439
SHG er ikke beder en MIDT-DATA.
tror vi alle har prøvet,at blive behandlet dårligt af en IT-Butik.

du har nok prøvet det med Midt-Data,og jeg med SHG.
så skal vi ikke bare stoppe her 😉

mtum

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2008 09:37:47
Svar/Indlæg:
280/13
Som #9 skriver, så havde de 3 forskellige butikker, som alle gik konkurs. Så åbner man et nyt selskab, og siger at alle der har købt deres produkter hos det gamle midtdata kan få behandlet rma, men hvad så med alle de kunder, der har handlet i de 2 andre selskaber? Jeg selv har f.eks. købt et par varer hos pc-netto.

De burde sgu behandle rma for kunder, uanset hvilken af de 3 tidligere butikker, kunden har handlet med, hvis de fortsat ville kunne se deres kunder i øjnene.

Mht. at se deres leverandører i øjnene, ja det er så en anden snak. Formentlig har deres stunt betydet, at de nu kun kan købe kontant fra samtlige hardwareleverandører, og disse har næppe råd til at sige nej til samarbejde, selvom den gamle gæld formentlig aldrig kan inddrives.

Så kan det da godt være, at den nuværende butik kører fornuftigt, men det rækker slet ikke i min verden.

SHG er en fin butik, som indtil videre ikke er feje konkursryttere. Fejl kan ske alle steder, men så dårlig moral som Midtdata har forhåbentlig kun de færreste.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 11:10:40
Svar/Indlæg:
5750/124
Midt-Data har måske gjort noget dumt, men jeg syntes nu stadig at de er helt fine at handle med, og snakke med for den sagsskyld... jeg kunne ikke forstille mig at man vil ødlægge et godt firma for at "spare" nogle penge lige nu og her, for der efter at miste rigtigt mange bagefter...

Nikki

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2008 11:36:55
Svar/Indlæg:
119/20
købte mit gfx der, og fik det sendt til rma der, og alt gik perfekt, ingen problemer der 😀 sp jeg kan kun anbefale dem

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 11:44:48
Svar/Indlæg:
2335/16
#5-11

Ja mig har de også mistet som kunde,jeg bryds mig om ders forretningsmoral.Så kan de være nok så gode at handle ved.
Det jo op til den enkelte i sidste ende hvordan man ser på det.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2008 16:26:20
Svar/Indlæg:
6531/410
det midt-data har gjordt ville svare til at shg havde sagt til alle kunder i .

it-butikken
computerne.com
og
multimedieeksperten at de skulle søge rma et andet sted .

det gjorde man dog ikke men sage man ville tage alt rma fra de 3 butikker.

jeg har personlig ikke haft dårlig service ved midt-data men den måde de driver forretning huger mig ikke.

jeg handler skam også ved komplet og databutikken , hvis shg ikke har det jeg skal bruge til den rigtige pris.

mtum

Overclocker
Tilføjet:
05-04-2008 16:31:49
Svar/Indlæg:
280/13
Ja vi opnår nok ikke enighed i denne tråd, men jeg synes bare, det er lidt som at stikke af fra regningen i en butik, og velvidende at man ikke kan straffes kommer man tilbage og køber flere varer. Det er sgu flabet.
Og enten varetager man så RMA for sine lukkede butikker, eller også gør man ikke.
Når man kun gør det med den tredjedel, som er solgt i butikken med enslydende navn, ja så er man sgu igen løbet fra regningen.

Tilsvarende ville det da også være dejligt, hvis vi andre kunne gå rundt og låne en masse penge, og så skaffe en ny identitet, for igen at kunne låne penge osv.