Som #9 skriver, så havde de 3 forskellige butikker, som alle gik konkurs. Så åbner man et nyt selskab, og siger at alle der har købt deres produkter hos det gamle midtdata kan få behandlet rma, men hvad så med alle de kunder, der har handlet i de 2 andre selskaber? Jeg selv har f.eks. købt et par varer hos pc-netto.
De burde sgu behandle rma for kunder, uanset hvilken af de 3 tidligere butikker, kunden har handlet med, hvis de fortsat ville kunne se deres kunder i øjnene.
Mht. at se deres leverandører i øjnene, ja det er så en anden snak. Formentlig har deres stunt betydet, at de nu kun kan købe kontant fra samtlige hardwareleverandører, og disse har næppe råd til at sige nej til samarbejde, selvom den gamle gæld formentlig aldrig kan inddrives.
Så kan det da godt være, at den nuværende butik kører fornuftigt, men det rækker slet ikke i min verden.
SHG er en fin butik, som indtil videre ikke er feje konkursryttere. Fejl kan ske alle steder, men så dårlig moral som Midtdata har forhåbentlig kun de færreste.