Hvis man kigger på linket og ser de individuelle resultater slår CPU scoren mig som underlig. Jeg får mere med min Dual Core E8500, men du burde få noget mere med din Quad core QX9650. GFX scoren ligger ok i SM 2.0, men i SM 3.0 er den lidt i bund hvilket nok skyldes cat. 8.3, Lidt til sammenligning: http://service.futuremark.com/...
#7: Nu snakker vi om stock og ikke oc resultater !
Jeg tænkte det samme... DIn cpu score er da helt hen i vejret. Dine FPS ser dog fornuftige ud. Du bliver lige snydt for point på din CPU. ligner mere en Dual Core score :)
Ahh sorry havde jeg ikke liget fået med, score lige over 16k med alt på stock og 1 kort så mener stadig at han burde score noget højere med det system.
hvad hvor meget v-core har du på ved 4.4, jeg har rigtig mange problemer med mit, når jeg nærmer mig de 4ghz
ved 3.8/ 3.9 kan jeg køre med en v-core på under 1.4 , men når jeg kommer op på 4 eller over skal den have seriøst meget power.. skal op 1.5 ved 4.1hgz
men det må være mit bundkortet og det forpulede vdrop..
har vmod på,mod vdrop 😉 jeg har et andet lille problem,har ingen lyd på de verse spil,efter jeg har monteret dette kort. har kørt en test,på lyder driveren.alt ok? men bare ikke spil.
vcore 😳 1.56v men med vand på. tempen ligger kun på 32c idel og load 42/44c 😎 skal lige lave et par foto,mangler stadig,at lave min sider færdig 😳 men 1½ md uden pc :'-( kunne jeg ikke holde det ud mere,så den skulle op at køre nu.
Du kan hente nogle programmer til OC. Men dit problem kan du nok ikke OC dig ud af med denne CPU. du er bedre stillet med at smide 2000-2500,- og så få dig nyt bundkort, CPU og DDR2 ram 🙂 hvad enten det er AMD eller Intel 😛