der kommer nok til at gå noget tid inde du kan clone/rippe dine KØBTE Blueray skiver som backup, da der sider noget kryptering(AACS) i blueray formattet og så det at det nok skal blive udbredt lidt mere ....
3# ja er det men det er da lige ulovligt vilkket som helst rippe program du bruger da du bryder kopi skrinigen 😉
edit men faktis er det vist lovligt at rippe en blu ray til sin pc vis din skærm ikke kan vise HDCP da der står i lov givningen at man må vis man skal gøre det for at se den 😲 fandt det en gang da jeg søgte på ralerne det vil alser sige at man ikke må bryde en kopiskrining med mendre det er nåvendit for at kune bruge producktet vilket det er vis din skærm ikke kan vise HDCP 😉
5# ja det er selvfølgelig rigtigt, men at clone en Blueray disk som du har KØBT, enten over som image eller ny disk, er vel ikke ulovligt da AACS´en bliver bibeholdt !!?
6# du kan ikke clone den uden at byde da man jo skal hente oplysninger jeg har selv taget nolge af mine orginale film og hiver dem dirakte ind og der bliver kopi skrining brugt 😐
8# det var ikke det jeg skrav men jeg ser hiller ikke problmer i det når man selv ajer men mener at have læst på et ofenlig site at det er lovligt at bryde kopiskrning så længe det er nåvendit for at kunne se filmen det vil sige vis du ikke kan se HDCP martirale fordi din skærm ikke kan vise det så er det lovligt 😲