1 Lige når du kommer ind i Tortage by, er der en taverne til højre. Derinde kan du snakke med din "trainer"
2. du døde sikkert på et tidspunkt imod et monster, det får du en death penalty for. Den går væk af sig selv, eller du går tilbage til hvor du døde og klikker på din gravsten.
3: Der er 3 forskellige "feat" tabs, Den til højre er en generel feat tab for de 3 "rogue" klasser i spillet.
De to andre er specifik for din klasse, og du kan selv vælge hvor du vil distributere dine feat points i.
Dog ville jeg besøge AOC forummet og læse lidt op på hvilke feats der er de gode for din klasse, dvs. hvad der virker for andre. Og så den der ikke er så gode.
Du kan selfølgelig respec dine feats, med det koster penge ingame, 50copper første gang. Så det er meget rart at starte med at få nogle feats der virker i starten, uden at skulle bruge penge på at respecce.
4. Ved ikke, har ikke scroll mus.
5. Du kan nok købe "ammo quiver" til din crossbow hos våbenhandleren, ellers dropper det fra monstre.
For at kunne skyde med din crossbow, skal du have din crossbow + quiver i hænderne, husk du kan have 2 forskellige sæt våben på dig, og så skifte imellem dem med "shift+R"
feks. jeg spiller en priest of mithra, så jeg har en kølle+skjold, som den ene config, og så crossbow+quiver som den anden config. Dog har jeg ikke brugt min crossbow i kamp hehe.
6. ved ikke har ikke spillet rogue.
7. ved ikke har ikke spillet nærkamps char.