Gran Turismo 5.

Spil d.  08. april. 2008, skrevet af Advanced Micro Devices
Vist: 535 gange.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 10:59:14
Svar/Indlæg:
6899/119
Hej gutter.

Jeg har erhvervet mig Gran Turismo 5 Prologue, men navnet, prisen samt spillets størrelse leder jo en hen på at der må komme en stor udgave af spillet.

Nogen der ved noget om det?

Synes resultaterne på google er lidt forvirrende.

Mvh.
MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 11:25:49
Svar/Indlæg:
2576/125
Der kan være 50gb på en blue ray disk, og dem de bruger til PS3 er 25gb skiver. Så spillet bliver rimelig stort. 😀

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 11:31:38
Svar/Indlæg:
2145/218
Det er præcis lige som sidste gang der blev lavet et GT spil der kom der også en prologue og senere kom det komplete spil jeg mener personligt at det er at pisse på forbrugerne at lave et så minimalt stykke software bare for at malke konceptet så meget så muligt.

Men det er jo typisk sony, men til efteråret skulle der komme en fuld version af spillet.

inside

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 11:49:33
Svar/Indlæg:
805/46

Tjaa det er jo bare et tilbud til dig. Den færdige version af GT5 er først færdig engang i 2009, hvilket er ret lang tid at vente for mange af fansne. Og så er det jo smart at give dem mulighed for at købe GT5:P. jeg har selv alle de tidligere GT spil, men det her er første gang jeg har købet prolouge udgaven, idet jeg ikke kan vente på den færdige version og så fordi prisen ikke var særlig høj (250kr)

Så jeg synes det er fair nok at give folk muligheden. hvis man ikke ønsker at betale for det, kan man jo bare nøjes med demoen som er gratis at hente :) Men hvis du gerne vil kører nogle løb, tjene penge, købe biler og banke en masse online, jah så er man nødt til at erhverve sig prolouge.

Og så bliver det jo dejligt når der i den næste patch kommer damage med i GT5:P :D så lad os håbe den udkommer her til foråret som lovet. Og lækkert at de endelig er begyndt at smide videoer op på GT-TV. Det er virkelig en fed service, at man kan streame bilshows i HD :D

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 12:29:10
Svar/Indlæg:
2145/218
#3 jeg er overhovedet ikke uenig at det er nogle nice features der er i prologue, jeg er så heldig at jeg kan låne og teste spil gratis men det der nok pisser mig lidt af er den grådighed der som sony lægger for dagen sammen med EA er de nogen af de værste. Jeg ville personligt mene at havde de tilbudt at man kunne få rabet på den fulde version ville det være ok, men igen det ser ikke ud til at der bliver noget af det.

Jeg kan godt forstå at der folk der henter spil istedet for at betale for dem, for der er i spil branchen begyndt at opstå en nederen trend med at være så grådige så muligt og malke diverse produkter fuldstændigt.
Personligt er jeg meget imod at download spil og køber mine spil, men jeg kan som sagt godt forstå dem der gør det.

inside

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 12:38:20
Svar/Indlæg:
805/46

Men nu er vi jo så heldige, at man endnu ikke kan hente spil til PS3, da der (endnu) ikke er kommet nogen chip til konsollen :)

men jeg giver dig ret i, at de selvfølgelig burde give en form for rabat når GT5 kommer. Det ville være på sin plads. Men og sammenligne polyphony digital med EA er vist lidt i overkanten, fordi det ser ikke ud til at det kommer til at koste penge for nogle af de updates de kommer med som indeholder nye biler, features, løb osv :)

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 13:40:36
Svar/Indlæg:
20170/383

Hvad jeg har hørt og læst om GT5, så kommer det først engang 2009 🙂

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 15:42:58
Svar/Indlæg:
6899/119
Tak for svarene :)

Og jeg synes skam det er helt fair de laver en lille forsmag på spillet, når prisen så også er derefter.

allando

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2008 15:44:44
Svar/Indlæg:
622/19
Ja, det er sgu helt fint. Købte selv gran turismo concept engang også. Det ser vildt fedt ud det nye. Er også meget tæt på at investere i en ps3 🙂

Gr00wer

Overclocker
Tilføjet:
08-04-2008 16:07:17
Svar/Indlæg:
200/19
uha får min ps3 i aften, har allerede GT5 prologue og har spillet det hos en mate 😛 selvom det er en bette version sys jeg stadig det er fedt, det kræver squ alligevel nogle skills at unlocke alle løb osv, så man sidder ik med et gennemført spil og en nederen fornemmelse efter 2-3 timer 🙂 samtidig er grafikken jo vanvittig flot.. så dejligt med en forsmag på en af, i mine øjne, de største titler til ps3 i meget lang tid 🙂

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2008 21:25:16
Svar/Indlæg:
6899/119

Nøglen er at vide hvornår man skal slå traction control til og fra.

Det fandt jeg ud af her forleden :)

Men det er et fantastisk spil - kørefysikken, lyden og grafikken er helt i top. Det er rigtig dejligt det er et "full HD spil"

Gr00wer

Overclocker
Tilføjet:
10-04-2008 12:42:44
Svar/Indlæg:
200/19
ja hehe, jeg har valgt at slå alle "hjælpemidler" fra, self undtagen automat gear 😛 det gir altså en hel del speed lige meget hvad man kører.

CaBoOzE

Overclocker
Tilføjet:
10-04-2008 12:44:54
Svar/Indlæg:
423/29
GT5 Prologue er genialt.

Vi kan tage nogle Online races en dag hvis nogen er friske :D

Jeg er stadig igang med at spare op til min Ferrari Formel 1, har dog klaret alle løb.
Men der er VIRKELIG meget indhold i den "demo" som det vel egentlig er. Mere indhold en de fleste fulde spil.