#1 jo men det er da mega ufedt? at allerede fra dag 0 af og kaste sig ud i det - nej det har jeg bestemt ikke lyst til.. den 230mm blæser giver jo også noget performance... ellers ku jeg ligesågodt have købt cosmos 1000 😳
#3 monsterdyr og det andet du linker til er også en tower - endda højere end IFX-14 vil jeg gætte på
men ok - jeg har bestilt kabinettet pr. efterkrav, så jeg skal snart finde ud af, om jeg skal lade det gå retur og så nuppe Cosmos 1000 i stedet for... både billigere og på nogle forums har det været BEDRE i tests end Cosmos S.
ellers så kræver den Q9450 jo heller ikke det helt vilde køling. Så en thermalright Ultima 90I var da også en mulighed?
i så fald så sælger jeg min IFX-14 😉
ps. tror også Xigmetek er for høj....har mest lyst til at modtage mit kabinet så jeg kan komme igang... og Cosmos skal det helst være - kan se nu, at der ikke rigtigt er nogle Cosmos 1000 på lager
Fandt ud af det.. Fremragende billeder på Coolerkits hjemmeside, som viser den samme montering som IFX-14 som vi kender det fra Thermalright - fint fint, så venter jeg bare med at sætte motherboardet i til køleren kommer med posten d.11... passer sikker også fint med levering af Q9450 🙂