Hejsa. Her forleden ville jeg ellers gøre min powercolor 3870-PH klar til fan control med Rivatuner 2.08. MEEN jeg kan ik ændre fan cyclen, det er som den kun har en fast hastighed. Andre som har prøvet noget lignede? 😐
Har prøvet. Rpm'en/hastigheden ændre sig ikke når jeg bruger fan control og prøver forskellige hastighed. Håber sku ik den er låst/fixed ☹ googler nu og har set nogle grafik-kort blæseren er låst/fixed fan cycle ☹
Mener at have læst, at nogle hd3870/hd3850 har en bug i bios'en, der gør, at man ikke kan styre sin fan, og at den heller ikke selv regulerer hastigheden under load .. Du skal have flashet bios'en, hvis du vil have fikset det, tror jeg :)
Jeg har et Sapphire 3870 XT og jeg kan ændre som jeg lyster fra 25 % til 100 % eks.vis 38 %. Det lidt sært nogle kun kan køre med intervaller 25, 50 og 100 % men det må så være pga. bios.
#14, ja det jeg tænkte på. #15, det var det jeg frygtede ☹ Er stadigvæk ik meget for at flashe den, pga hvis jeg gør det forkert eller forkert version. Kan jo komme til at crashe den ☹ ☹
#17, køre din oz langsom hele tiden og kommer højt op i temp, 70-80*c?
Både og. Det kommer an på hvad jeg sidder og spiller. Hvis det er CS:S, så sker der ikke noget, men hvis jeg spiller 'Crysis' i blot 10-15 minutter, så kan jeg hurtigt opleve artifacts. Så jeg har bare kortet til at køre på 50 % hele tiden. Det larmer jo praktisk talt ikke dér 🙂