Der er da blevet arbejdet lidt i mdf der... Tror at de kan sælges til næsten alle da det er for sejt at have sådan en ;) ...dog lidt mere low noise...hdd...
#0 Sådan en jeg måske skulle have stående .. ? :p haha er desværre ikke så gammel så jeg nåede at opleve dem .. Meeeeeen det gør vidst heller ikke noget 🤣
Wow... sådan en må jeg lave 🤣 🤣 Jeg elskede at spille på dem når vi i "gamle" dage tog færgen mellem sjælland og fyn (til familiebesøg). Men det må nok vente til vi en gang får et hus... konen er i forvejen ved at være træt af mine utallige projekter der altid flyder i vores lille lejlighed :D
Hvis man har sentimentale erindringer fra firsernes grillbarer, så bliver man hurtigt bidt! Jeg sværger(!) jeg kan lugte frituren, når jeg hører titelmelodierne til nogle af de gamle spil!
Til indkøb af udstyr til sådan et projekt anbefales desuden:
Deres ArcadeVGA, et moddet SCART stik og et gammelt 20-21" TV giver 100% originalt billede! Langt bedre end emulering og 'stretching' på en PC skærm...
Når vi nu er i gang, så kan MAMEWAH anbefales, hvis man vil have et meget flot, nemt og velfungerende skin til MAME. Så kan man snildt browse igennem alle 3-4000 MAME spil via joysticket.
Det er rigtig dejligt med en sådan spillemaskine. Har selv et dansk standardkabinet (DVG) som jeg har bygget en computer i, for at køre MAME og diverse konsolemulatorer.
Desuden har jeg et andet dansk standardkabinet (Compugame), som kører mine originale arkade PCB'er og NEO-GEO spil. Jeg har også en J-PAC til denne og en computer som er konfigureret med MAME og monteret på en træplade, så denne kan sættes til ligesom mine arkadespil og NEO-GEO boards.
Jeg kan varmt anbefale at interesserede kigger på arcadecontrols.com, forum.arcadecontrols.com og wiki.arcadecontrols.com - hvilket har inspireret mig til at gå igang med et større projekt som i øjeblikket er i støbeskeen.