-> #1
Grunden til de kun har fire fingre (eller tegnefilm/serie figurer generelt) er pga. besparinger. I shit you not 😀
-> Alle
#2 - Det ord der henvises til, er et afsnit hvor Maggie siger "Dada", og det er et af de bedste afsnit, ever!
Hun har også, så vidt jeg husker, snakket i et andet afsnit. Hvor Lisa og Bart "rejser" frem i tiden (da de falder ned i kælderen til ham der videnskabsfjolset). Jeg er ikke 100 %, men jeg mener at det er i de afsnit "Maggie" siger 'You're the reason I can't talk'. Men jeg ved ikke om den tæller.
Jeg kan da, i samme ombæring fortælle, at Lisa's første ord er "Bart". Det er også et rigtig sødt afsnit. Det er Homer og Marge der fortæller børnene hvor meget de elsker dem (det hele starter med, at Marge tror hun er gravid) og de fortæller om Lisa's første ord. Bart er pissesur på Lisa, og lige ved at skride fra hus og hjem, da Lisa siger: "Bart". Marge fortæller senere, at Lisa ser op til Bart og siger noget i retningen af "She thinks you put the moon on the sky".
Generelt, så er 'The Simpsons' en af de bedste TV-serier. Selvom jeg synes 'Family Guy' er ret så morsomt, så er det langt fra så dybt, som 'The Simpsons' er, fra tid til anden.