Jeg har en HP Pavillion dv6000 computer med Vista (ved det) og her for 3 uger siden er den begyndt op at smide mig at internettet hele tiden når jeg starter den op, jeg får beskeden
[ReadyBoost er holdt op med at fungere] og så en beskrivelse som bare er pladder.
når jeg så trykker [Luk] som er den eneste mulighed så stopper mit internet med at virke, jeg har nu lært at hvis jeg højre klikker på mit internet ikon i start baren og klikker "Diagnoster og reparer en internet forbindelse" så virker det og jeg kan komme på det igen, 1-2 minutter efter får jeg samme besked igen
[ReadyBoost er holdt op med at fungere] og så en beskrivelse som bare er pladder.
og når jeg så prøver at trykke "Diagnoster og reparer en internet forbindelse" igen så kommer internettet igen, samme besked opstår 1-2 min efter
og 3. gang jeg trykker "Diagnoster og reparer en internet forbindelse" så kommer mit internet igen. det er ALTID 3 gange jeg får beskeden og efter det virker internettet helt fint indtil at jeg starter den op efter at have været slukket, jeg er ved at være godt træt at det så derfor har jeg skrevet mails til Windows, diverse vista hjælp sider og diverse IT forums men får intet svar, og nu skriver jeg endelig til jer.
håber i kan hjælpe mig
Mvh Morten Knudsen
PS: det er lige meget om jeg er hjemme eller på min skoles trådløse internet. begge 2 er trådløse!
Jeg har nu fundet en process som hedder WerMgr og hvis jeg lukker det så stopper fejlen med at komme og internettet kører.. men fejlen kommer stadig 3 gange. WerMgr er en windows problem reporting service som reporterer fejl der opstår i windows.
Click on Start and then Control Panel. Click on the Performance and Maintenance link. Note: If you're viewing the Classic View of Control Panel, double-click on the System icon and skip to Step 4. Under the or pick a Control Panel icon section, click on the System link. In the System Properties window, click on the Advanced tab.
genstarter computeren og skriver tilbage! :D
UPDATE!!!
Det virkede ikke, har fortsat samme problem.. :'-(