Overclocker
Tilføjet:
10-04-2008 14:14:13
Svar/Indlæg:
56/10
Jeg har ikke før haft problemer med at boote systemet, men her i dag, da jeg ville tænde computeren og nørde den lidt, ville den ikke starte.
Den virkede fint fra da jeg fik den til i går nat, det er kun her i morges, at det er gået galt.
Den viser intet billede, når jeg booter. Den giver ingen lyde fra sig. Den lader bare til at reboote igen og igen. Jeg har prøvet at fjerne 2 af mine ram-blokke uden held, fjernet det medfølgende lydkort - også uden held. Jeg har cleared cmos op til en milliard gange. Hjælper intet. Har tjekket om jumperen sidder rigtigt - og det gør den sørme.
Jeg fjernede strømkablet til det ene graffik-kort og så laver den larm som bare fanden, så den lader til at registrere de forskellige ting.
EDIT:
Nu har jeg prøvet at fjerne et af graffikkortene for så kun at køre med et i håb om at det hjalp. Det gjorde det ikke. Prøvede med dem begge. Prøvede at køre med bare en ramblok. INgen forskel. Prøvede UDEN ramblokke - den sagde ingenting? Ved ikke om det er pga. det 'smarte' lcd display som følger med kortet, men den stor bare ved code init eller hva' det nu er.
Prøvede bruge de andre slots til 2x ram. ingenting. INGENTING INGENTING INGENTING ....suk.
Nogen forslag?! Alt hjælp vil være værdsat.