Så skide typisk af de møjprøjsere. :no: . Nu må vi se om ikke de kan tage dem i den forlængede spilletid. :yes: .. Laudrup er forøvrigt GUD, hvis nu der var nogle der ikke vidste det!! 😀
Hvaaaad ,. Nu står det 3-1, Jeg var lige ude at ryge mens jeg skrev det første indlæg.WHAT,. Og så ender det på den måde,. Jeg skulle være blevet herude i min havestue med den bærbare,..
Bayern spiller det mest stationære og fantastiforladte fodbold jeg længe har set. Getafe repræsenterer til gengæld den form for fodbold der er værd at se på.
Desuden er det helt til grin hvad dommeren render og laver. De la Red var ikke sidste mand og han så ikke alle de gange Toni vipper bolden med ved hjælp af hånden.
Det er så typisk at en stor klub skal have hjælp af dommeren - det ser man for tit :(
Ville nu stadig hellere have set Aab noget mere i UEFA 😛 Kan ikke lide Getafe - det var dem som var skyld i at Aab ikke fik lov at spille i UEFA mere 😕 h8
Alligevel en vanvittig kamp, urtoligt de kan smide det hele væk til sidst. Men også vanvittigt de kan komme på 3-1 med kun 10 mand i næsten hele kampen..