Pludselig genstart

Diverse d.  10. april. 2008, skrevet af freak_master
Vist: 216 gange.

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
10-04-2008 23:30:16
Svar/Indlæg:
6368/477
Mig og en ven havde lige set en film. Jeg skulle ud og sige farvel til ham, da det blev lidt sent.

Da jeg kom ind igen, var min computer genstartet. Den var frosset i bootscreen for WinXP 64 bit.

Jeg genstarter på knappen, og nu kan det pludselig ikke finde den harddisk jeg har windows på?

På det sidste har jeg downloadet en masse, og da jeg lige har formateret (En grund til jeg har downloadet meget), har jeg intet antivirus endnu.

Jeg gik lidt i panik, og trykkede på knappen bagpå og cuttede strømmen.

Efter ca. 5 min. startede jeg op igen, og nu kunne den godt finde min harddisk igen?

Den bootede helt normalt, og alt var okay. Faktisk, så, steam, som aldrig gider åbne rigtigt (Skal lukkes i jobliste og åbnes forfra efter opstart), åbner som det skal nu, og jeg synes at kan mærke at den er blevet en del hurtigere i boorscreen og til at starte alle programmer op og sådan.

Hvordan kan denne fejl fremkomme?
Alt det jeg har downloadet, har ikke rigtig været .exe filer, og har det været, har jeg vidst hvad det var, før jeg har åbnet det.

Jeg forstår ikke hvordan denne fejl pludselig kommer? Er det fordi min computer er ved at være et år gammel, og pludselig skulle begynde at brokke sig?
NickKokkedal

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2008 02:19:11
Svar/Indlæg:
2600/84
lyder underligt.

start med at kør memtest og se hvad der sker :P (standard svar, da det er sengetid)