Cod4 steam problem

Spil d.  11. april. 2008, skrevet af cineman
Vist: 318 gange.

cineman

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2008 14:24:55
Svar/Indlæg:
1297/50
Hey hwt people

Har et lille problem. Jeg har købt cod4 på steam, og efter jeg har geninstalleret min pc og ville installere spillet og steam igen. Så kan jeg bare ikke få cod til at virke med steam sat til dansk.
Sjovt nok virker det når jeg sætter den til engelsk.Nogen der ved hvad man kan gøre ved det problem, så man kan spille det i dansk sproget steam.
Fejlen ser sådan ud. "Error: Could not find zone`d:\spil\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff`"
mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 14:47:43
Svar/Indlæg:
3588/418

cineman

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2008 15:03:15
Svar/Indlæg:
1297/50
#1 ja jeg har googlet, og ja jeg har set dine link før men de har ikke hjulpet mig. Jeg har faktisk prøvet en del ting inden jeg skrev om hjælp her 😉 .
Men må prøve mig frem og se hvad der sker.
Tak for hjælpen alligevel 😉

suman

Overclocker
Tilføjet:
21-04-2008 14:07:21
Svar/Indlæg:
2/0
Hej

Jeg kender dit problem jeg har haft det samme problem

for at løse det skal du lave steam sprog om til engelsk

jeg synes det er lidt nedern men hvis du vil have det til at virke så skal du lave steam om til engelsk

så skal den downloade CoD4 forfra og den starter nok på 30% men når den er færdig med det skulle det virke 🙂

suman

Overclocker
Tilføjet:
21-04-2008 14:09:35
Svar/Indlæg:
2/0
undskyld læste kun det første af dit problem så ik du havde løst det...

men ihvertfald jeg ved ik om du kan spille det med dansk måske kunne du prøve at kopiere filerne i zone og så sætte dem ind igen når du har skiftet til dansk det kan være det virker

har ik selv prøvet det 😛

cineman

Superbruger
Tilføjet:
21-04-2008 14:27:05
Svar/Indlæg:
1297/50
#3 Har snart prøvet lidt af hvert, har bare kørt med engelsk sprog og så virker det. og tror bare jeg holder mig fra steam ind til videre, gider ikke det bøvl.
Er muligt jeg lavet et eller andet galt, men havde også en overgang problemer med lyden i hf episode 2, prøvede også alt muligt men efter formatering af pcen virkede det igen .
Var ellers meget glad for steam og synes det kørte perfekt. Men pt dropper jeg steam og køber mine spil fysisk 😉