Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 01:18:48
Svar/Indlæg:
6293/359
Ja så fik jeg endelig min maskine igang igen. Alt blev færdigsamlet i eftermiddags og jeg får så tændt op her til aften. mange nye ting samlet i mit nye CM Cosmos S. Så det var jo dejligt at se, at PCen ville starte op - altid spændende 🙂
men men men - nu er kl. over 01 og jeg har STADIGVÆK ikke fået gang i min Areca 1210 controller. Jeg har prøvet alt synes jeg og fået mega ondt i ben og knæ af at ligge på knæ foran PC. Har nok haft siden af 20 gange eller lign. 😕
Men sagen er, at når jeg trykker tab/F6 for at gå i RAID/bios setup,, så genstarter PCen. Den bipper også hver gang jeg genstarter/tænder, men det skal den vist - har snakket med en sagkundig kammi og han sagde, at det GØR Areca controllere.
Jeg har prøvet google, fora osv. uden held med deres tips. Jeg må blot konkluderer efter at have kørt ned på x1 PCIe og skiftet om på GFX og controller osv., at der ikke er andet for, at maile til webconnexxion, hvor den er købt, og høre hvad man kan gøre...
Controllern findes i windows og jeg kan installere driver til den, men jeg kan IKKE komme i dens bios og sætte et RAID op, som jeg så kan installere vista på.. 😳
Så controlleren virker - men nogle af de fora jeg var igennem, var der problemer med P35 og visse ASUS boards. Dog læste jeg ikke noget om Maximus/Rampage eller hvad jeg nu lige har efterhånden 😉
Håber på lidt tips 🙂