Fed skærm, men så måske et dumt spørgsmål.... Xerox den er 5ms, og Samsung er 2ms. Hvor meget har det at sige? Jeg kan jo se at den "dyre" er den "langsomme".
#4 Jeg "fik" for ca 3 år siden en medarbejder pc, hvor der medfulgte en HP fladskærm, Den skuffede mig fælt, og står ved den gamle pc. Så jeg er bange for at smide 2K kr ud og blive skuffet igen. Men hvis du ikke har noget som helst problem med din skærm når tingene går stærkt, så er jeg helt rolig.
Jeg har ingen problemer overhovedet. Kan følger rigtig godt med når man fiser der ud af med 400 km/t i test drive unlimited 🙂 Ligeledes i Colin mcrae dirt 😉
Jeg har selv denne Samsung SyncMaster 226BW (Skinnende sort), og hvor skal man starte, tror bare jeg laver en lang historie kort og siger "køb den, du bliver glad for den" 🙂
#8 og #9 tak for svar. Det hjælper meget når der er så mange der anbefaler den samme skærm. Må nok sige at Xerox bliver lidt for dyr, men jeg vil også gerne betale for kvalitet. Men Samsung bliver da godt nok anbefalet meget, så det bliver nok sådan en. Spørgsmålet er så hvilken Samsung er bedst... 226bw eller 2232bw? Det kunne ske at det bliver designet der bestemmer.
Nu har jeg ikke rigtigt set sådan en samsung skærm så vil ikke kommentere designet på den. Men hvis du gå efter design så bliver du i hvert fald ikke skuffet hvis du engang kommer til at se sådan en xerox skærm 😉 Den er lækker 😀
#13 Dener en flot skæm, men hvis jeg kan få samme kvalitet til mit budget, så bliver det det. nok det samme man gør når man vælger kone....kigger på designet, nyder det og til sidst vælger man kvalitet frem for design.... 😛
Tusind tak, i har rådet mig godt . Jeg sidder nu med min nye skærm og 😀 over hele hovedet. Det blev til en Samsung 226BW.... mest pga penge spørgsmålet.
har en kammerat som lige har bestilt en 24" ved Overclockers.co.uk Er spændt på at se den! http://www.overclockers.co.uk/... Kender i noget til den overhovedet? Jeg har aldrig hørt om den.