ja kan ikke lige umelbart se det i den test der er af den HDD her på siden men hvad bruger sådan en i størm enlig og er der nolge der kan se om den kan klare 47/7 i må undskylde vis det står der men har bare lige kiget spicifikasionerne igenmen og kan ikke lige se det orker ikke læse en hel anmadle om hvordan den yder 😛
du skal ned og ha fat i nogle "green power" diske fra WD eller P? serien fra hitachi for at få et lavere strømforbrug. Silentpcreview.com sætter gerne fokus på det f.eks. når de anmelder diske.
4# er fordi jeg først skal havde dem i min pc men senre når jeg en gang får de sidste dele ( køber dem efter vilket jeg mangler først 😛 ) skal de i en færdig byget server så er det ikke fedt vis lortet bruger som et køleskab 🤣
lige et tillæs spåmål og kan ikke bruge google da jeg vil have en pasonlig vudening 😉 er sådan en som i overskraften vs en her http://www.newegg.com/Product/... kan det så betale sig at give det exstre for den de skule være lidt laver i strøm forbrug men tro selv ikke det er noget man mærker men er der noget jeg ikke tænker på
#8 Jeg har selv denne WD GP 1TB, syntes selv den er rigtig hurtigt til alt, trods sine 16mb, den er meget lydløst og ved ikke lige hvor meget en spare hdd det er, men er rigtig glad for den. 🙂