Jeg havde allerede oprettet en tråd på Notebookreview, men da svarene dér var lidt fesne, forsøger jeg mig hér.
Da tekstombrydningskoden er anderledes på dette forum ift. deres (de bruger brackets, hvor htw bruger <>-tags), tillader jeg mig at nøjes med at linke til den oprindelige tråd, der ellers vil være meget uoverskuelig og rodet hvis smækket direkte ind hér.
Bærbaren skal som udgangspunkt være til kontor- og studiebrug, men skal gerne kunne køre mange tabs, noget download, noget Photoshop og lignende uden at skeje fuldkommen ud. Spil er helt ligemeget, men jeg vil helst være fri for et eller andet forfærdeligt onboard Intel-kort. :)
Hvad med sådan en fætter her? http://notebooksalg.computersa... har fået gode anmeldelser alle steder den er blevet testet, og skulle have samme "lak" som M50Sv hvor man ikke kan lave ridser med en kuglepen engang 😲
hvis du skal have vista så tror jeg det vil være forsvarligt at købe en med et 8400m gt graffikkort så må du ho selv på ud kig efter hvilket mærke også vidrere...