Hey folkens :D. Jeg skal til og købe en server til cs. men har ikke helt styr på alle de ting der. har nogen ting jeg skal spørge om. Hvad er CW og FFA. OG hvor kan jeg købe serveren. har kikket på speedgaming men det virker vildt mærkeligt 175 kr. pr måned. for 12 slots. hvad mener i slev. Jeg ved heller ikke helt hvordan man sætter den op. men det tar jeg til den tid. Svar mig først på det ovenvoer. På forhånd tak :)
CW er en server med kodeord på, som du kun må bruge til kampe internt mod andre claner. FFA er en offentlig server, hvor alle andre kan connecte. dvs. uden password og f.eks. med rank osv på. www.cs-hosting.dk De har den bedste service, nemmeste on-site konfiguration og rigtig stabile servere.
Køb en FFA. Den kan du bare sætte password på og køre cw settings, når du vil bruge den til clanwars 😀 Ventrilo er et program, hvor man kan snakke med hinanden. Lidt ligesom, hvis du kører et telefon-møde via skype.
http://www.gameservers.com/?re... Er billigere og meget gode kan varmt anbefales har brugt dem 2 gange og begge med stor sucess 12 slots 17,95 $ = 84 kr pr. måned :D http://www.gameservers.com/?re... Btw. Ventrilo er 50% off når man køber en server. Og er du sød hvis du køber hos dem er brugemig som reference personen
og satai følger der alt det der med . som det her. Metamod Amxmod 2006 Adminmod Steambans 2 StatsMe VAC 2 Live Stats Adminbot Warbot / Scorebot HLTV med demo record Live info via hjemmesiden Ubegrænset plads til egne maps CS-Hosting cfg'er Adgang til guides som let hjælper en med opsætningen af ens server Adgang til vores adminmodul via vores hjemmeside . det er lige kopiret fra cs hosting.
Ubegrænset plads til egne maps VAC 2 Live info via hjemmesiden er Med og Gratis Reinstall af serveren er også med For ikke at nævne det hurtige og gode service
Lige et spørgsmål til. Kan man få en gratis server. inde under steam er der noget der hedder værktøjer der er en der hedder dedicated server. hvad er det vis man instalerer den så står der at det er en server til cs . Hvad er det?
Jeg har en gammel dual P3 933mhz server til at stå,. Den ville være super til CS server,. Det kræver så at du selv har en god forbindelse. Den er billig.!!
Ja det er. Men bruger din net forbindelse og har du ikke en god upload Lagger alle og ingen gidder at spille på den. Men er godt til at lære at instalere Mod som Metamod og Admin mod
nårh køber den i morgen. okay men vær klar til og svar for er jo ikke lige så god til det med servers. Så skal nok have hjælp til det. tak gutter det vr en stor hjælp. i er fantastiske. 🙂 🙂 😛