Dansk sprogpakke til Vista Business Premi

Software d.  14. april. 2008, skrevet af @ngler
Vist: 696 gange.

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
14-04-2008 22:15:57
Svar/Indlæg:
4033/364
XP havde lavet rod på min Lenovo restore-partition (kom oprindeligt med Vista Business Premium DK)...
ringede til support og de ville sende restoreCDerne - Super service..

MEN lageret har sendt de forkerte, så min Vista er nu TYSK - har prøvet via windows update at hente sprogpakker, men forgæves.. har været inde i regional settings / uret og valgt dansk, men no luck..

der går min lidt over en uge før jeg får DK versionen af Vista fra Lenovo - men kan jeg ændre sprogpakken på min tyske vista til Dansk (eller engelsk) ??

hilfe bitte :'-(
umagarz

Superbruger
Tilføjet:
14-04-2008 22:23:37
Svar/Indlæg:
423/32
Øv det er sgu en værre suppedas...

du skal i kontrolpanelet og derfra ind i Region instillingerne og skifte indputsprog til dansk på en eller anden måde...

jeg kan ikke se hvad du har gjort forkert i de region instillinger, hvis du har været inde og skifte sprog, men Windows bliver ikke dansk af det, kun det du skriver.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
14-04-2008 22:39:04
Svar/Indlæg:
2576/125
Du skal bruge windows update, men kan ikke huske om det kun virke til ultimate. Prøv at søge lidt på Mydigitallife.com Der er en guide til hvordan man ændre sproget selvom det ikke er Ultimate.

Det sjove ved den guide er at det er Microsoft, som har udviklet programmet til ændring af sprog. Det virker på alle versioner.

Sjovt at MS laver et program til at ændre deres styre systemer selvom man normalt ikke kan det. 😐

Skal siges at programmet man bruger om går windows update. Men du kan stadig bruge update. Det blev normalt udviklet for at ændre sprog på SP1, som man ikke kan normalt gennem Update.

Siden du har et orginalt Vista, vil jeg lige sige at der inde på samme side er nogle links til at downloade et orginalt Vista gratis, gennem Microsoft, da de har brugt en tredjepart site til upload af Vista, hvis du køber vista online på MS's side. De har leaket linksene.

Til jer uden en CD-key: Det er ulovligt at downloade en kopi, men når de selv ligger det ud, ja såå 😀 Skal lige have mig taget sammen til at købe en kopi. Gider bare ikke købe en OEM eller give 4000,- for ultimate. 😕

umagarz

Superbruger
Tilføjet:
14-04-2008 22:44:40
Svar/Indlæg:
423/32
#2 - desværre er man bundet på sproget i alle andre end Ultimate udgaverne...

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
15-04-2008 22:29:13
Svar/Indlæg:
4033/364
tak for svarene..

vil kigge på det - håber dog at lenovo CDerne snart kommer.. Tysk er belastende som computersprog...