Creative Extrememusic probs.

Diverse d.  15. april. 2008, skrevet af TheNax
Vist: 225 gange.

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
15-04-2008 18:22:45
Svar/Indlæg:
99/22
Houwdy.
Har fået erhvervet mig et Creative Soundblaster X-fi Extrememusic lyd kort.
har sat det i, og windows XP siger den har fundet nyt hardware, men den kan ikke installe drivers. Okay, ingen overraskelse der.

Så går jeg ind på Creatives side, og finder en driver til kortet. Henter den men når jeg prøver at installere siger den:

File error:[@s]crc1,0x554cb713:0x9303c363

Jeg har prøvet at hente filen 4 gange.
Købte det af en ven, og han har (tilsynelanden) ikke de rigtige drivere mere, har fået nogle cd'er med men når jeg kører dem, og de har installeret og computeren er blevet genstartet, siger den igen "nyt hardware fundet"

Har kigget kortet i enhendshåndteringen, og den kan godt finde et "multemedie lydkort". har prøvet at opdatere drivere, men det hjalp ikke. Har søgt på creatives hjemmeside uden held.

Nogen i det danske land der ved hvad man kan gøre? er ved at gå ud af mit ellers gode skin :'-(

Mvh. Nax
187man

Elitebruger
Tilføjet:
15-04-2008 18:36:40
Svar/Indlæg:
3340/386
Hej, har selv haft det kort og har et større én nu. Har du huske at slå onboard lyd fra i bios'en? Måske derfor den driller. Har du også hentet denne her driver fra Creative? http://gl.europe.creative.com/...

Se bort fra min landkode, opdatere selv 🙂

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
20-04-2008 21:44:23
Svar/Indlæg:
99/22
ja, slog onboard fra i BIOS, og hentede også den fil du linker til.
Men når jeg udpakkede den så lavede den fejl. Fik dog fat i en af mine venner som hentede den (den samme fil som jeg hentede) fik den lagt på en USB stick og derefter kunne den udpakke.

Fatter ikke et pluk af det, der må være noget med min internet linie :'-(

men har lige fået det til at virke. Tak for hjælpen :)