Bliver satme spændende at se om det er noget der virker, og om ens pc kommer til at sparke r.. for vildt 😛 🤣 . Synes jeg har hørt den skulle give et rimeligt nice boost
#9 det kan også bare være at din Windows Update har søgt efter opdateringer før den danske SP1 blev lagt ud. Ved ikke om det er standard men min stod til at finde den kl. 8:00
#14 min står til kl o3 om natten hehe, har ladet Winupdate søge selv unden held, Så med mindre nogen af jer der Køre RC1 , tror jeg det er der hanen galer, mener jeg hørte den skulle smides af først. men ikke sikker
#10 - det dét jeg kan 😉 - ej egentligt er der ikke den store forskel, udover at filoverførslen er blevet hurtigere... men lad os se om den retter mit problem på den stationære om at "filen *****.exe har ikke nogen tilknytninger, opret tilknytninger for at denne fil kan åbnes" meget underligt, at en EXE-fil skal have tilknytningner, da den selv burde kunne køre 😐
#23 hehehe - har bare flyttet lidt om på arbejde i dag, og det blev vi alle lidt høje af... ja reklamebranchen er sgu lidt bindegal... på den gode måde 😀
Så kører jeg også med SP1 :) Det eneste der undrer mig, ja jeg er sikker på at det var SP1 jeg installerede, er at jeg kun skulle hente ca. 69 MB, men det kan selvfølgelig være en konsekvens af at min computer var opdateret med de andre windows updates eller computerens konfiguration.