#39 Det er meget ligesom United men der er da sket et par forandringer.
Det første jeg lagde mærke til er at de har opfrisket designet på siden hvor man vælger om an vil spille solo eller online og at der er kommet muligheden for Partyplay(udfordre andre på samme computer eller lokalt netværk) Globen er også blevet flottere.
I Solo syntes jeg at erindre at der var færre baner i United, om ikke andet er de nu blevet farvekodet, så det er let at vælge sværhedsgrad. Derudover kan man vælge mellem en tre modstandere guld sølv og bronce at køre imod, udover sin egen ghost og replay er blevet standard og flottere.
Online er der blevet plads til flere på serverne, tror det er op til 100, og det uden noget særligt lag. Ulempen er at modstandernes biler ikke bliver opdateret så ofte og derfor syntes at holde stille på banen. Når vinderen skal udpeges er dette også blevet flottere ved at vinderne er parkeret foran de andre biler.
Banemæsigt er der kommet et par nye forhindringer man kan køre på og der er kommet et freegear felt der slukker motoren indtil at næste waypoint er nået.
Det er stadig lige så afhængighedsgørende, jeg har lige brugt 3 timer på det...