Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2008 00:07:39
Svar/Indlæg:
7263/260
Hey,
Jaja, jeg skulle da også hente SP1 til mit vista, gik også fint nok, indtil den skulle genstarte og boote igen, det gad den ikke.
Jeg nåede lige nøjagtigt at se den stod og loadede og bang så fik jeg en 1sek bsod i hovedet. Er lidt små sur
jeg slukkede og tænkte, hey det er sku da de to gfx den ikke kan finde ud af, så jeg tog det ene ud, men nej. Det var det så ikke, jeg tog alle mine ram ud og prøvede hver enkel, uden noget resultat.
Jeg prøvede at resette bios på bundkortet, hjalp heller ikke.
Jeg prøvede at komme ind i sidst kendte system ting, hjalp heller ikke
Jeg prøvede at komme ind i fejlsikrettilstand/med og uden netværk, hjalp heller ikke.
Jeg ringede så til et par stykker, fotomodel Emillos herfra siden, men han har travlt med sit look, så han tog den ikke. Så prøvede jeg Jenner, han har selvfølgelig gæster, eller det skrev vi sammen over msn tidligere.
Jeg ringede så til Gin´ eller Ginner som han hedder her på, han forstod heller ikke rigtigt.
Når, men for at ende en sørgelig historie til en nogenlunde historie, så hjalp det mig jeg satte min vista dvd ind og bootede, jeg valgte dansk og alt det der, også kommer man til om man vil insallere, så kørte jeg noget rep. på den, og den stod dælme i et stykke tid, så jeg tryllede da lige lidt med bolden imens jeg ventede, også genstartede den. BANG der var gang i den gamle lorte maskine igen 😛 😛 ..