Internetudbyder: DanskNet - erfaringer?

Diverse d.  16. april. 2008, skrevet af SaND
Vist: 1227 gange.

SaND

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2008 19:11:35
Svar/Indlæg:
20/8
Hej,
jeg skal have fundet en ny internetudbyder, da jeg skifter job inden længe og min arbejdsplads ejer min nuværende TDC Professional forbindelse.

Jeg er faldet over DanskNet, som har nogle ret fornuftige priser. Er der nogen her på forummet, som har erfaringer med denne udbyder?

Evt. ved om det er muligt at sætte sit eget modem (Linksys WAG200G) op med deres forbindelse?

Alternativt hører jeg også gerne kommentarer til fullrate.

Mvh
SaND
Zenzei

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2008 20:09:15
Svar/Indlæg:
90/19
Kender ikke dansknet.

Jeg har selv fullrate 10/2 og der er ikke noget at sætte en finger på. Det køre godt og har kun haft positive oplevelser med deres kundeservice.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2008 20:17:16
Svar/Indlæg:
2958/84

Medium

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2008 13:32:54
Svar/Indlæg:
55/3
Jeg ville ikke anbefale dansknet.dk hvis du gerne vil have en forbindelse indenfor rimlig tid.. jeg besluttede at skifte fra TDC til dansknet.dk den 3.april og modtog også 2 fine formulaere som skulle udfyldes til hhv. Telefoni og BB.

Den 9. Juni lukker TDC så for min iptelefonidel, hvor jeg så stadig intet har hørt fra dansknet.dk, dvs. jeg står uden telefon (hurra for mobiltelefonen) Jeg køre stadig med TDCs Internetforbindelse og har stadig ikke hørt fra dansknet.dk.

jeg har skrevet flere mails til deres kundeservice uden held.. 😩

ps. dette er så en mands oplevelse af dem 😕

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
17-06-2008 13:49:29
Svar/Indlæg:
781/56
Nu kender jeg 2 personer med dansknet.

Du kan absolut intet ændre i deres router, åbne eller lukke porte. Det eneste du kan se er status på routeren. Du kan intet ændre i den.

Deres hastighed køre som det skal.

Du kan ikke sætte din egen router op til det heller, for du kan ikke komme ind og se de forskellige indstillinger som deres router køre på. Der er bare totalt lukket, du kan sætte din egen router efter deres, men der er der jo ikke megen ide i. Det ændre stadig ikke på noget.

Hestehat

Overclocker
Tilføjet:
01-07-2008 21:28:19
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg er selv ikke særlig imponeret af deres kundeservice (man kan ikke komme igennem på telefon og de svarer ikke på mails) og igang med at skifte til Fullrate istedet.

Men, Pungo, man kan altså sagtens ændre i opsætningen af routeren. Hvis det er den der Zyxell fætter (P-660R-D1), så er det fordi der er 2 logins på den. Det ene er 1234 som standard og viser dig ganske rigtigt kun satus og giver ikke muligheder for at ændre noget.
Hvis du bruger 12345678 i stedet kan du ændre på settings i den.
Begge dele er standard passwords (sjovt nok)...

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
01-07-2008 23:41:53
Svar/Indlæg:
781/56
Hmm, tak for infoen. Det skal jeg da lige huske.