ja er lidt trat og kan ikke lige hite ud af det her så håber der er en der kan hjælpe mig med det her har et tal som komer nu 853.056.371.866.181.866 talet er alser uden . nomalt men er letter at læse for jeg sådan ikke ? vis jeg skule tele til det tal og jeg kune tele 56 tal isek. op hvor lang tid gik der så inden jeg var færdig kan selv komme så langt at det er 201600 i timen men så går jeg død en der kan skrive svaret det er over et år iverfal men ved ikke lige det prasise en der kan hjælpe 🙂
1# var en måde at forklare det på men det er fordi jeg har jo sådan en q6600 og den keder sig jo lidt :'-( så er ved at tjeke hvor siker mit pasword til min netbank er med en rar pasword recover program og efter en test kan jeg se den forsøger med 56 forskelige kompenasioner i sek. og der er så mange som det lange tal viser programer siger det vil tage over 1år men ikke noget mere spicifik så var det jeg var ude efter går total kold når jeg prøver at divedere det 😳
853.056.371.866.181.866 / 56 = antal sekunder / 60 = antal minutter / 60 = antal timer / 24 = antal dage / 365 = antal år ? (: Jeg har ikke installeret excel, så jeg magter ikke lige at køre den gennem lommeregneren, og jeg gør det IKKE på papir ;b
3# hehe ok kan det godt pase talet bliver støre når man divedre det med de andre tal er bare dålig når det kommer så højt op i tal min hjaner står af 😳
altså 483.040.001,xxxxxxxx er jo et langt mindre tal end 853.056.371.866.181.866 .. Det kan vel meget godt passe (: Jeg har ikke forstand på sådan noget med kode-brydning, men regnestykket passer fint nok ^^...
6# ja ok have bare set det som et langt tal inden den er brugt er mine tip olle olle børn døde og joren er gået under 😀 men er jo klart når den kun bruger 2 kerner af cpu 😛 😉 🤣
Der er endnu ikke nogen banker herhjemme der er blevet hacket, så der er vist ikke noget at bekymre sig om. Jeg tror i hvert fald ikke at et brute-force attack er måden at gøre det på.