Inno3D Geforce 8800 GT (512 MB) ASUS Maximus Formula Republic of Gamers Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz Corsair XMS2 Dominator 2 x 1 GB Corsair VX550W Windows vista 32Bit DK
Hans problem er.. Grafikken i RACE 07 køre slow og hans monitor går tit i sort så man kun kan se en hvid mus. ( altså ikke i power save)
Og intro til dette spil hakker helt vildt.
Jeg har lavet en install af driver fra nvidia.com men syntes at have læst at inno kort køre bedre på inno3d drivers. Nogle der ved om det passer??
Hvad kan det være jeg skal se på??
Driver? Bios? <--- hvad skal den stå til i timers osv hardware?? PSU og alt det andet skulle jo være meget fint *************************************************
Jeg har også lavet en update af en anden vens PC og han spiller næsten kun World of warcraft på hans PC. den køre også meget sjovt og slow.
Når han spiller wow hakker det helt vildt og han køre ikke meget mere end 15-20 fps er på 70-100fps på mit Club 3D Radeon X1900 XTX
Jeg har prøvet at lave en format af hans PC og gik fra Windows XP til Windows Vista 32 bit og samme problem..
ps. Hans Motherboard er et ASUS P5B Deluxe/WiFi-AP AiLifestyle Series og en 550Watt PSU Core 2 Duo E6400 2.13 GHz.. Kingston ValueRAM 2 x 1 GB
Er der nogle som har de samme problemer med dette kort eller har jeg bare 2 kort og systemmer som ikke køre som de skal..
Jeg vil meget gerne have noget input til hvad jeg skal gøre for at få disse 2 systemer til at køre. Jeg er jo ked af at få folk til at købe noget nyt der bare ikke køre 100%..
Du har husket at sætte de/det ekstra strøm kabel i grafikkortet?
Ellers som #2 foreslår ville jeg også lige prøve at teste kortet i en anden spand, for derved at udelukke om det skulle være GFX eller noget andet der ikke helt fungerer.