Dog syntes jeg, at man altid bør lave sine grafer startende fra 0, også selvom det er meget høje tal.. Eksempelvis, så snyder grafen da den får det til at se ud som om der er meget stor forskel..
Nyhedsmedier bruger ofte denne teknik til at give et andet billede end virkeligheden end det faktiske ;)
på HWT lyver vi altid som gale og håber at læserne ikke lægger mærke til noget. Dem der så hæfter sig ved fejlene og brokker sig bliver inviteret indenfor som skribenter.
#11: Har du et Voodoo 5 6000? Det er jo et konge fedt kort at have.. Det gir +105 i street credit! Det blir ikke frækkere.. Det er jo bedre end et GeForce 2 GTS, selvom det er noget nyere.. mmm.. Voodoo... Havde selv kun 5500'eren :)
Tak for responsen. 😀 Mht A3 grafen, jeg satte bare excel til selv at styre det da jeg ikke er den store haj til excel endnu. Men i det mindste er der jo resultater på og det er vel i dem man i sidste ende sammenligner med.
Godt gåe Gripen90 🙂 nice at se andre kan løfte sådan en opgave.
Der må være mere i det kort. for det er da et noget lille overclock du fik lavet dig der.
Glæder mig til at se andre som ville overclocke deres kort så vi kan kan se hvor maget det sparker af. for jeg tror der er mere i det kort der men okey 16000 i 3dmark 06 er nu meget godt med det lille overclock du fik lave dig der :yes:
#15: Jeg tvivler skam ikke på at der er mere OC at hente i det kort. Jeg kan nemt forestille mig tal som 700Mhz core, 1700mhz shader og 2.2Ghz på rammene. Men som sagt var det travlhed i weekenden så jeg havde ikke så mange timer til benchmarks med kortene samt et lille OC forsøg... men pr. standard clock er kortet dog rigeligt hurtigt stadigvæk 😉
#18: Jeg spiller aldrig i 1280x1024, så det var sådan set derfor den opløsning ikke kom med 🙂 - og hvis FPS'ne er gode i 1680x1050 så er de endnu bedre i 1280x1024 😉