IP35 understøtter E8X00. Rigtigt at det ikke står på Abit´s CPU-list, men der er faktisk ret mange producenter, der ikke er særlig hurtige til, at opdatere deres lister. I værste fald, skal du flashe til nyeste bios. Double boot er så vidt jeg et chipset-relateret "syndrom", så gælder alle P35-kort (også Asus, Gigabyte osv), det er ikke et problem specifikt for Abit. Angående PSU, så synes jeg måske at prisen for det modulære system er lidt høj, og contra 30 ekstra watt, såå.... Jeg er bestemt meget glad for min HX520´er, specielt fordi Antec Ninehundred ikke er specielt stort, eller særlig velegnet til cable-manegement, men VX550´eren giver meget mere for pengene. Har sågar set reviews, hvor man ikke kunne forstå, hvordan det var muligt at sælge den, til den pris. Og jeg tror ikke der er mindre plads i det valgte kabi, end i mit NineHundred. Okay, floppyen vælter selvfølgelig ikke noget budget, så fred være med det. Jeg har nu aldrig haft brug for et, hverken da jeg byggede min egen, eller den Asus Commando-baserede maskine jeg satte sammen, for 14 dage siden.
Men... Det er jo detaljer det her. Nogen foretrækker det ene, andre det andet.