Ikke for at forvirre dig, eller sådan noget, og det kort du har valgt er helt sikkert et fint kort, som du vil blive glad for. MEN ! 😀 Nu "lå" jeg lige mærke til, at der ikke er opgivet hastigheder på det Gigabyte-kort, men det kører faktisk 700Mhz på kernen, mod de 650 på Inno3D. Og så er dets køler noget mere effektiv, end reference-køleren. Et "normalt" 8800GT kommer hurtigt over 70 grader, hvor Gigabytes køle-løsning ligger omkring 50 grader... Ydelsesmæssigt, hvis man ikke clocker, kan du nok ikke mærke forskel på de 2 kort, men lave temps er ALTID nice. :yes: Det eneste "minus" ved Gigabyten, som jeg kan se, er at det er dual-slot, pga køleren. Nej, undskyld, nu er du nok ved at være grundigt forvirret, og det var ikke min mening. Vælg det du føler er det rigtige, uanset hvad det bliver, vil du garanteret blive glædeligt overrasket. 8800GT er generelt bare et "bang-for-the-buck" produkt. Angående CPU, så er der vidst ingen grund til at vælge quad, hvis det er til normalt computer-brug og spil. Når sandheden skal frem, er der vidst faktisk ingen spil, der rigtigt understøtter quad-core. Og hvis du ikke overclocker, vil du nok få meget mere glæde af den E8400. Skulle jeg selv bygge HELT nyt system idag, så valgte jeg klart en E8400. Når du får sat stumperne sammen, og dyret op at køre, så drop et par linier. Er altid rart at høre, hvordan et build ender op. God fornøjelse ! 🙂