#7: Stoppe hvad ? den test du flere gange har linket på på computerbase viste intet om billedkvalitet og hvor forskellen bestod. Jeg har en del gange efterhånden linket til artiklen der rent faktisk tog udgangspunkt i 3870 og 8800GT for at vise konkrete forskelle i billedekvalitet.
Jeg har haft HD3850/3870 og nu 3870X2 (ja som jeg er ved at teste sådan et), og på min SS 205BW ser jeg mindre forskelle når jeg lader min TFT være på fabriks/default indstillinger - men ikke noget man ikke kan indstille således at billede på alle kort næsten virker ens. Som nævnt utallige gange før og som jeg også har linket til kan der i 3D spil være forskelle i lys/skygge/AF/AA beregning på kortene da de regner forskelligt, og hvad man bedst kan lide er meget subjektivt.
Det er bare frustrerende at se der skrives "bedre billedkvalitet" - det er jo et vidt begreb. Hvad er det så ensbetydende med ? bedre FSAA/AF el. er det bedre lys/skygge beregning mv el. generelt bedre/klarer 2D skærmbillede ?.
Der skal noget substans bag når man skriver sådan noget, så det ikke bare "svæver".