Jeg synes dit setup ser fint ud.
Kabinet, det er bare super-lækkert, ikke noget at sige til det.
Psu, God og stabil, modulær, ingen probs der, og har stik der skal bruges. Jeg ville måske overveje en TX650, også fra corsair, den har samme kvalitet (nogen siger endda bedre), yder lidt flere watt, og er billigere. Den er så ikke modulær, men det vil ikke være et problem, at gemme kablerne i et P182.
Bundkort, tjaa... Jeg vil anbefale Abit IP35 Pro (IP35 Pro XE, hvis du vil være extravagant), det er et fint P35-kort, som er blevet meget rost i diverse reviews. Og så falder det meget fint indenfor din prisramme.
Ram, dem er der vel ikke meget at sige til. Masser der bruger dem, og er glade for dem. Jeg er selv meget tilfreds med Crucial Ballistix, der kører fint i mit Abit bundkort.
GFX, jamen, jeg har selv lige købt et Inno3d 9800 GTX, og er meget glad for det. Hvis du havde et 8800 GT, 8800 GTS (G92) eller et 8800 Utra, så ville jeg ikke tage et 9800 GTX, men har du slet ikke noget vil jeg klart anbefale 9800 GTX, nu hvor prisen passer.
CPU, den kan nærmest ikke diskuteres. Sådan en ville jeg MEGET gerne selv have. (Abit - kom SÅ med det bios-update, i u-officielt har lovet os QuadGT-nørder).