Her for en uges tid siden fik jeg endelig has på den lille irreterende skodblæser der var monteret på mit grafikkort fra fabrikken og sat en rigtig blæser på i stedet for. Jeg tog nogle billeder som jeg hermed linker til. Billeder fra før mod:
Jeg har ikke megen erfaring med denne form form for stik så jeg havde en gang opgivet at skille det ad
Victory!
ifølge pressematerialet er heatpipen af kobber, men selvom det ikke er helt tydeligt på billederne er den sølvfarvet / metalblank
Her har jeg så monteret min eneste nanoxia 120mm blæser på heatsinket, med køkkenelastikker! 🤡
Og til sidst billeder med kortet i maskinen. Læg mærke til at der ikke er nogen blæser på cpu køleren, for den sidder på grafikkortet nu (jeg har planer om en fanduct, kom endelig med indput) Alle blæserne kører forresten på disse billeder, de kører bare meget langsomt.
Kom endelig med kommentarer. edit: Nu skulle skidtet virke.
Jeg målte lidt i atitool artifact testen før mod´et og der kom den op på ca 53 grader stabilt. Bagefter målte jeg igen og så var temperaturen faldet til 48 grader, men det er nok ikke helt 100% nøjagtigt for jeg havde lidt travlt den eftermiddag, og dagen efter rejste jeg til Fær øerne cirka 1000km væk fra min pc. Men jeg regner med at lave nogle målinger i en 3dmark når jeg kommer hjem om en uges tid.
Jeg har tænkt mig at skifte elastikkerne ud med nogle strips, jeg har bare ikke nogen der er lange nok, tror jeg. Jeg ved ikke rigtig hvad der går galt for kameraet, det er helt nyt, så jeg har ikke rigtig lært det at kende endnu.