Antec P182 - stille som en ninja

Diverse d.  25. april. 2008, skrevet af ZnarF
Vist: 361 gange.

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2008 14:45:15
Svar/Indlæg:
1058/59
I går fik jeg mit nye kabinet. (Bar det selv hjem fra falkoner alle...) 😀
Brugte 2 timer på at flytte alle stumperne over, og installere en ekstra 120mm blæser. (og sætte alle kabler om bag mobo-pladen, i cable management systemet)

Så startede jeg det op, alt virkede i første omgang, men den lød som et jetfly ... med afterburner :'-(

Nå men ned, og finde fan-controlls, og skrue ned på minimum, men stadig ikke tilfreds (selv om jeg nu ikke havde den notoriske brummen fra mine HD's). Så jeg gik igang med at kigge på om de blæsere der var på CPU og GFX kunne være synderne, men nej, det var ikke dem... Til sidst fandt jeg ud af at den ekstra 120mm jeg havde installeret, blæste modsat af hvad der stod på den, selv om ledningerne var blevet placeret rigtigt. 🤡

Jeg vendte den om, og med et faldt min temps, og lydniveauet faldt til et acceptabelt niveau.

Nu er mine CPU temp 36/37 i idle og 45/46 load, med en bokskøler, chipset er 40 grader load, med et passivt zalman profil...

Så thumbs up for et super fedt kabinet 😀 😀

Btw. nogen der kan bruge et gammelt zitech hightower til noget, ellers ryger det ud?
CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2008 14:57:29
Svar/Indlæg:
3394/170
Ja det er et ganske fint kabinet, med dejlig lyd dæmpning, dog synes jeg der lidt meget plastic over det.

Men har selv lige fået et P180 mini får de fået forbedret P18x stilen, fx skruer til at front på plads med, sort inden i og stor 200 mm blæser 🙂

Tillyk med dit nye kabinet 😀

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2008 15:45:52
Svar/Indlæg:
1889/115
Ja, lækker kabinet. Har dog ikke fyldt det endnu, men ser stadig for godt ud. 😀
Jeg regner med at fylde lidt i her i weekenden, nu hvor tiden er til det.
(Og hvis jeg kan finde ud af det) 😴

Sawicki2

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2008 16:01:09
Svar/Indlæg:
430/44
#0 har du et link til det gamle kabinet du vil smide ud?

ZnarF

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2008 16:43:12
Svar/Indlæg:
1058/59
#1 dit kabinet lyder nu også rigtig godt, og mange tak 🙂

#3 Jeg har lagt 2 billeder i min profil, men pm mig om det, det er jo ikk en salgstråd 😛 (men meget kort, 8x3,25" , 5x5,25", en 80mm foran, 2 bagi, alt er lavet i 1mm stål.

Darth

Superbruger
Tilføjet:
25-04-2008 16:44:52
Svar/Indlæg:
813/49
Tillykke med dit nye kabinet. Og ja, det er bare lækkert. Har lige bygget puter til min, også i et P182, og jeg må sige at det var dejligt at arbejde med/i. Men okay, jeg er jo også kun vant til mit eget Antec NineHundred, som ikke ligefrem er ekstremt stort, og byggevenligt. Men jeg har nu også lumske planer med det NineHundred, der involvere en Dremel og et par dåser maling... Der er selvfølgelig også det nye TwelveHundred, meget mere plads og cable management, men synes bare det er faldet lidt ud til den grimme side. Men måske..... Nå, det er jo ganske irrelevant, alt det her. Men tillykke med din nye kasse, fedt at kunne mærke din glæde, gennem dit indlæg.