jeg startede med at samle min helt nye pc med vista home premium og den havde så lidt problemer med mine ram købte så et asus striker II som under støtter mine ram fuldt ud men kan kun installere xp 64bit hver gang ´jeg prøver at installere vista 64bit på den viser den blå skærm og fejl kode 0x0000007e og kommer ikke videre har prøvet med andre harddisk og hjælper stadig ikke er der nogen der kan hjælpe mig til at få vista på den igen alt på computeren er nyt og har kørt xp perfekt men ikke vista HJÆLP HJÆLP HJÆLP :no: :no: :no:
kan slet ikke komme ind i windows så kan ikke hente memtest og hvor finder jeg lige s-ata drivere henne?? jamen kommer så langt at den for installeret vista men når den genstarter og skal starte op ryger den i blå skærm med den fejl kode
den kommer ned til fuldfører installationen og så genstarter den og kommer med blå skærm og 0x0000007e alle rammene er testet i et XFX 680i vista 64bit og kørte uden problemer
så kom der vista på måtte pille 3 ramblokke ud og køre kun med 1 så kunne den installere da den så var installeret prøvede jeg med at teste blokkene en efter en og ingen problemer men satte jeg så 2 blokke i så gik den i blå skærm igen HJÆLP
A system thread generated an exception which the error handler did not catch. There are numerous individual causes for this problem, including hardware incompatibility, a faulty device driver or system service, or some software issues. Check Event Viewer (EventVwr.msc) for additional information.