jeg har lige et par spørgsmål... skal du OC i stor stil?, hvad skal den overhovedet bruges til?
grunden til disse spørgsmål er:
dit valg af RAM
dit valg af processor
og ikke mindst, valg af HDD, vælg en Samsung eller WD, det er de bedste diske på markedet så vidt jeg er informeret...
din køler er fin, men hvis du skal OC i stor stil, så er den bare ikke stor nok, da den måske vil kunne klare en 45nm quad optil 4 GHZ (og det tror jeg altså ikke helt på), og fordi du har valgt OC RAM som skal op at runde mange Mhz på FSB for at kunne svare sig at købe... og sidst, men slet ikke mindst, dit valg af processor... du skal altså OC seriøst meget hvis du skal bruge den til noget...
mit råd er: køb en billigere CPU (en ikke extreme Quad, og hvis du bare skal game, en af de nye Core2Duo fra intel), brug pengene på noget virkelig highend vand, og bedre HDD, og nok også bedre (mere stille og sikrere) DVD drev end det du har valgt...
bare for at være sikker, da det du har valgt (med undtagelse af køler og HDD) skriger langt efter et ordentligt los i røven med voltmeteret, og så noget OC som kan slå rekorder 😀