-> Dnomi
Du er jo ikke en døjt bedre selv. Det hele (især HWT.dk, med Emillos i spidsen) er en stor konspiration, hvor ingen testprogrammer udnytter de ressourcer der ligger gemt i Den Udvalgte.
Det er jo til at brække sig over. Du udtaler dig (endnu en gang) på løst grundlag, og i stedet for at gå efter bolden, går du efter manden. Vi kører de samme test som de fleste andre, og når faktum nu en gang er, at en given processor ikke scorer alverden, så scorer den ikke alverden.
Skulle jeg så pive over, at mit gamle Geforce 3 ikke scorer 10.000+ 3Dmarks, fordi at programmet ikke er optimeret?! Det nytte jo ikke noget, at smide argumentet om, at de "programmerne ikke er optimeret" - det ændrer stadig ikke på det faktum, at hvis man går ud for at købe et givent produkt, vurderer man ud fra de forudsætninger div. tests opstiller, da de nu en gang afspejler den ydelse der er at hente.
Hvis du seriøst mener, at HWT.dk kun er ude på at smadre AMD og AMD's produkter, så bør du finde et andet sted at skrive. Ikke alene fordi du ikke er vellidt, men fordi du skriver på vores forum, og derfor bør indordne dig under de respektive regler.
Jeg gad godt se dig gå ind på en politistation og råbe op om, hvor urimeligt det er, at man ikke frit må kopiere beskyttet indhold. Så kan det være du får lov til at gå selv, eller så låser de dig inde. Den opførsel du har udvist indtil videre, kan kun henlede tankerne på en celle med bløde vægge og en skjorte med meget lange ærmer.
Så er det vist sagt på den pæne måde.
At du er uenig med vores tests og holdninger er éen ting, men når du direkte beskylder os for at være løgnere og svindlere, så bliver jeg sgu harm. Når du derefter forsøger at bilde folk ind, at vi ikke aner en døjt om hardware, så kan jeg til gengæld blive rigtig sur.
Du tror måske bare, at vi er folk der er hevet tilfældigt ind fra gaden, får stukket et vilkårligt stykke hardware i hånden med kommentaren: "Find selv på nogle tal", for så er du sgu dummere end jeg havde regnet med. Jeg læste godt din tråd i et andet forum, hvor du atter en gang forsøger at køre din smædekampagne imod HWT.dk - men hvorfor gør du så ikke det samme mod Anandtech, Tomshardware og de andre store sites? Som overni købet anvender langt de samme programmer som vi?
Er der en specielt grund til, at du kun går efter benene på HWT.dk?! I så fald, så har du spillet fallit. Du vil aldrig få en udtalelse fra HWT.dk om, at vi synes AMD er noget lort. Vi kan kun køre nogle tests, og konkludere ud fra de givne resultater. De resultater vi kommer frem til, står vi til gengæld inde for, da de hverken er opdigtede eller fejlagtige, som du så ivrigt forsøger at antyde.
Vi elsker hardware, uanset om der står ATi, AMD, nVidia eller Intel på. Vi går efter produktet med bedst ydelse og potentiale til prisen, og når vi snakker toppen af poppen, så hedder producenten pt. Intel, og indtil AMD får taget sig selv lidt ved nakken, er der intet der kan ændre på dét.
Når vi snakker mid-range, low-end og OEM, så har AMD en lang række interessante produkter, og især deres Turion (X2), har været en god konkurrent til Intels Centrino-dominans. AMD hænger med røven i skorpen, og det er prisværdigt at ville støtte dem med liv og sjæl. Men at kalde alle andre for ignoranter og løgnhalse, er sgu at træde godt og grundigt over stregen. Det er så langt over stregen, at stregen er en prik for dig.
Kvist1992 er en knægt med en kærlighed for produktet, og det kan man kun elske. På mange måder, så minder han om mig i RD-tiden, hvor ingen andre troede særlig meget på RD-RAM. Men jeg vidste også bedre. Også selvom 3Dmark2001SE var uenig. Også SiSoftware SANDRA var uenig, men de tal kunne ikke opveje den ekstra ydelse der var at hente når jeg kørte med 3DsMax, Maya eller Vue d'Esprit.
Så på mange måder kan jeg godt forstå Kvist1992. Men hvor hans kamp er på det jordelige og fornuftige plan, har du da godt nok jokket i spinaten. Jeg fatter ikke hvorfor du er så ihærdig, og især ikke - hvis du virkelig hader HWT.dk og crew'et - hvorfor du bliver ved med at vende tilbage hertil. Det er nærmest som en sekt, hvor dit evige korstog er at omvende de vantro, men det lykkes bare ikke særlig godt.
Folk herinde er ganske fornuftige, og kan sagtens læse flere anmeldelser end lige dem der er at finde på HWT.dk. Når du siger, at vi allesammen lyver, ville jeg vælge at tolke det som en grov fornærmelse, da du stempler os alle som imbicile tosser der ikke kan finde hoved og hale på computer og i øvrigt bare følger flokken.
Det er korrekt, at man fra tid til anden skal stille sig op imod flertallet. Men af og til, så skal man også bare stikke fingeren i jorden, sætte sig ned i hjørnet og holde sin kæft. Når AMD endelig kommer ovenpå alle strabadserne, måske enddog erhverver tronen atter en gang, så er vi ved at være så langt henne, at din "Ha! Jeg fik ret!" - måske bliver en hul og tom sejr.
De fleste af os er ikke kun entusiaster, men vi hjælper og rådgiver dem i vores nærhed. De fleste som selv har et fint Intel system, står ikke af vejen for at anbefale et godt og billigt AMD-alternativ, til personen der måske bare bruger computeren til mail, billeder osv. Der er forskellige behov, og gudskelov, så er der også forskellige processorer/hardwarekonfigurationer der passer til disse behov. Om det er AMD eller Intel, er sgu ikke så vigtigt for de fleste af os. Men når vi siger, at Intel pt. er bedst, så snakker vi toppen af poppen og ikke samtlige Intel processorer helt tilbage fra 386-dagene.
Du udtaler dig om ting du ikke har forstand på, og når man gør den slags, og stædigt bliver ved, så kan man godt ende med ridser i lakken. At du ikke vil indrømme at du er irriterende, en pestilens og generelt træls at se/høre på, må du selv ligge og rode med. Men når du spreder galde i et velfungerende og lystigt forum, så stopper festen sgu!