der er 52 på lager og jeg har lige bestildt et så må vi se om det er noget værd 2 af dem til 1353kr i Crossfire er da pænt billigt og rimelig godt ydene til prisen
Den blæser der sidder på larmer bare helt vildt.Har selv lige købt et.Har prøvet at ændre det i bios men man kan ikke justere på den.Har osse prøvet med andre mærker bios.
Ellers et fint kort
Man skal i bios editor for at komme over 730mhz på coren.I ccc kan der kun justeres fra de stock 720 til 730.Ramne kan justeres fra 900mhz til 950.
Det er desværre rigtigt, at blæseren larmer. Til gengæld er køleren ret effektiv, så det skulle vel ikke være noget problem, at skrue ned for blæseren med RivaTuner/ATiTool? Eller er der problemer med det, når man kører CrossFire?
Har lige bestil et og regner med at købe et ekstra senere så jeg kan køre Crossfire på mit Abit Quad GT X38.. Nogen som har en anelse hvordan det yder? Har nemlig kun fundet test af 256mb versione uden overclock!
Jeg vil tro at de yder en del bedre, da 3850 er kortet lige under topkortet fra AMDATI.. altså du ville snildt kunne køre cod4 med alt i maks med ét HD3850 kort.
3650 er kortet til midend segmentet og yder derefter. ikke bygget til de nyere krævende spil
Nu bruger emulatorer en del som eksempelvis Pcsx2 og vil gerne ramme de 50 FPS i de fleste spil, så sidder lidt i et dilemma ved ikke om jeg sal vælge 2x 3850 eller 1x 880GT ☹
Ikke nødvendigvis nej. De steder hvor der er god understøttelse for CrossFire, vil HD3850 i crossfire dele øretæver ud til 8800GT. Men hvor understøttelsen er dårlig, eller ikke-eksisterende, vil HD3850 få bøllebank. :yes:
Der kommer snart en test af AMD/ATi's nye HD3850X2. Så kan i jo evt vurdere udfra denne. 🙂
Og der står i den øverste tekst at det er 256mb kort, længere nede står de som 512mb kort. Hvad skal man regne med.?? At når noget er for godt til at være sandt er det det som regel.!!
Jeg prøvede noget der ligner 10 gange at købe det kort for den billige pris (711), betalingssystemet lavede dog fejl hver gang selvom jeg prøvede flere kort :'-( Det er jeg godt nok utilfreds med for ville da gerne score et billigt kort!
så kører kortet, ati overdrive op på max; 770 - 950. ingen probs. meget køligt... synes ikke det larmer så meget som jeg havde frygtet; har hørt meget værre.
har slået "alternate dvi" fra - er det noget i kører med? (er ikke erfaren med ati kort 😳 )
Da bjtrading åbenbart ikke sender vare ud der er på lager afbestilte jeg HD3650 kortet og bestilte her i nat i stedet Club 3D HD3850 Overclocked Edition hos prcdata.dk - så får man sku det man bestiller.