Vurdering af Køb

Diverse d.  30. april. 2008, skrevet af BWS
Vist: 265 gange.

BWS

Overclocker
Tilføjet:
30-04-2008 19:33:17
Svar/Indlæg:
146/16
heysa !!

skal nu til at have invisteret i en ny PC, da min skod bærbar er stået helt af, og gider fanme ikke det bærbar lort i et stykke tid nu ....

så ville bare gerne have jeres vurdering af mit setups, om det er overkill eller det er dumt, og om komponenterne er ok osv.. 🙂

det er første jeg har kik på er dette her.:

er det et godt setup hvis man skal clocke en del ?? og tænkte om der er meget forskel på 1 gts kort og 2 i SLi ??

det næste er dette, som er lidt billigere.:

her har jeg kun 1 GTS men med højere kerne clock ... er dette bundkort bedre til clocking ?? tænkte nemlig at købe dette og så vente til de nye GF9900 serie kommer .... !??

Håber i kan guide mig på rette vej 😀

MVH
Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2008 19:42:26
Svar/Indlæg:
4089/252
Atså system 1 er til dig der virkeligt skal game og ikke kan nøjes med en elres tabil god framerate. Du skal virkeligt game meget og have ens tort skærm.

System 2 er en super spand, der kan trække alt uden at overdrive.

Hvis du tager system 2, og ikke er tilfreds med ydelsen, kan du altid opgradere til et 9800Gx2 i stedet.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2008 19:42:58
Svar/Indlæg:
5750/124
hvilken køling havde du tænkt dig at købe?

og 1 gfx er rigeligt, med mindre du nabsolut skal have max i alle spil (specielt crysis 😕 )... husk sli mobo hvis du vil have 2...

det er måske også lidt Overkill med et rampage formula, da det koster kassen, og OC ikke ret meget bedre end P35 (hvis det overhovedet gør 😕

BWS

Overclocker
Tilføjet:
30-04-2008 20:03:49
Svar/Indlæg:
146/16
ville nemlig gerne kunne spille Crysis og nogle af disse her meget kraftige spil,kan setup 2 godt dette, behøves ikke køre maks ...

men en nforce 780i SLi er et godt chipsæt som kan trække alt ydelsen ud af af en q9450 ??

køling der køber jeg et thermal take Kandalf LCS og samlerne nogle penge sammen, og propper så noget hæftigt vandkølling på fra Aqua-Computer 🙂

MVH

Stumpii

Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2008 20:24:50
Svar/Indlæg:
1541/132
Som jeg tidligere fik afvide: Hvis du køber et P35, kan du i princippet fjerne et lille hvidt stykke bagpå og vupti der står rampage formula, tror vist man kan sige det er navnet der trækker op 😕
Har os selv undersøgt det lidt nærmere, hvis du vælger et rampage formula, kan du ligeså godt købe et P35 der er ingen ydelses forskel.
OG det vil samtidig godt kunne trække alt ud af din Q9450 😉
Så spar pengene:D