kæft den bane er da helt ødelagt af alt det regn - det er jo ikke til at spille fobol på!!
btw: jeg har sat en hund på 2-2 - håber på endnu en chelsea-scoring så det ser håbløst ud for liverpool - så spiller de nemlig bedst!! 😲
kan i tænke jer et scenarie: liverpool kommer på 1-2 og med 3 min inde i overtiden scorer den indskiftede skurk fra første kamp John Arne Riise og bliver udødeliggjort... i hvertfald i Norge hehehe ❤ 😎
Ja, jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvad Liverpool har vundet. Fakta er, at de spiller elendig og kedelig fodbold. Slut prut! Barca, Bayern og Bif. De spiller god fodbold.
Flot - jeg tog hen i kiosken i sidste øjeblik for at oddse - var sikker på den ville ende 1-1, men da jeg kom derhen gav den under odds 5 og så gad jeg ikke alligevel og satte i stedet 100,- på 2-2
Scorede de,. Har sat mig ud i havestuen , så plejer mit hold nemlig at score,--eller det går min vej. Jeg hader de blå, spillerne /klubben er købt for det russiske folks penge. Abramovich er en tyv.
Der er flest penge i engelsk fodbold lige nu... og med 2 engelske hold i en finale og et EM til sommer uden england selv.... ja det er sgu flot gået.. tak abramovic 🤡
ps. har lige bestilt Age of Conan Collectors Edition hos coolshop - og mit 3870 kører godt igen og kan sagtens trække det. Så helt skidt ser det da ikk ud, selvom Liverpool tabte
Chelsea er købt for det russkske folks penge. Abramovich er multimilliarder på deres bekostning. Dengang rusland gik i opløsning blev alle de store statsejede virksomheder solgt for en slik til de magtfulde halvgangstere bla Abramovich, det og så det faktum at manden bare kan købe alt gør at at klubben IKKE har en sjæl. Hvis den har er det en dårlig. Men ok Liverpool er på amerikanske hænder og det er ikke meget bedre. Hvem sagde engelsk fodbold. :no: 😳 😩