Forresten, glemte jeg at fortælle følgende til min historie i #0, som godt kan være inbydende til debat.
Da det var at jeg var gået ud, og de ikke kunne få kontakt med mig, så ringer en af mine venner 112, og forklarer hvad der er sket, og at de nok må komme og hente mig. Bid her mærke i at 112 operatøren får at vide, at jeg er _ukontaktbar_, diabetiker og totalt fuld. Herefter vælger han så at svare noget i retning af "ja, men i er jo fulde... og du er fuld, er du ikke?", hvorefter han smider røret på. Min ven må således ringe til min mor, så hun kan ringe til dem og forklare dem at de lige skal få fingeren ud og smide citronmånen.
Jeg synes egentlig det er ret groft, at de bare smækker røret på fordi ham der laver opkaldet har indtaget alkohol. Det var jo ikke fordi han ringede og råbte "FISSE" i telefonen... han var ret påvirket af selve situationen, og det må også have været rimelig tydeligt i hans opkald.
Ham der sidder ved centralen ved jo ikke om jeg er epileptisk, gået i krampe, har fået et eller andet anfald eller er blevet påvirket af stoffer (hvor vi så her snakker om dødelig overdosis f.eks.).