11# det her står der på APG side der er hvordan man ser på det
Må jeg bryde en kopispærring på en musik-cd eller film?
Du må gerne bryde en kopispærring på en musik-cd eller film, hvis det er nødvendigt for, at du kan lytte til musikken eller se filmen. her vælger jeg så at sige den skal brydes for jeg kan se den på min Istar HD mini for den kan ikke læse mine dvd og jeg skal se den der igenmen 😉
Du må ikke bryde en kopispærring på en musik-cd eller film for at lave en kopi - heller ikke selvom kopien kun er beregnet til brug inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus. men så kommer det her og ja så brude man jo ikke men pasonlig har jeg ikke moralske skruberler jeg er nok et dålig mæsnke men når jeg har betalt for min film og vil havde den i mit media cneter så syns jeg det er noget fis
edit der står så også
Du må gerne kopiere en original musik-cd eller film, som du selv har købt, men du må alene bruge kopien inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus.
ja så er det jo mere plat jeg bruger kun dem jeg har på min HDD da jeg ikke gider dvd skiverne men jeg må ikek bryde kopi skrning vis det er helt radig men jeg må godt vis jeg skal gøre det for at se filmen så er ve tilbage til det igen efter min mening må man gøre det op med sig selv så længe man har betalt for filmen 😕