-> #16
" ... for de er da nogle højrøvede bederevidende hippie typer... "
- Det er SÅ sandt!!! 🤣
... og jeg er en af dem 😳 😩 🤣 😛
-> #0
Sorry for OT. Back on track...
Jeg ville nok vente lidt med at købe en iPhone. Der går rygter om en opgradering, og om man kan lide det/den eller ej, så er det altid røv at købe en "forældet" vare, dagen før den nye model kommer ud.
Micma18's tilfælde, med den lettere uheldige kunde, kender jeg kun alt for godt til. Men man skal også huske på (og det her er ikke rettet hverken mod dig, micma18, eller din kunde, personligt), at der findes trods alt folk, for hvem den dybe tallerken stadig er en ny og vidunderlig opfindelse. Der er nogle, som ikke kan håndtere en iPhone, en PDA endsige en PictureMaker picturekiosk, så mon ikke det er en blanding af sort uheld og dumdristighed i det fleste af tilfældende?
Anyways. Jeg kan ikke rigtig begræde, at der "kun" er 16 GB til rådighed. Det ville være rigeligt til mit forbrug (jeg har selv en 8 GB iPod Nano), og svarer trods alt til et par timers musik. Multitouch, video, Wlan osv. er bare gode features for folk som os, hvor en iPhone er den dybe tallerken.
Køb den nu, hvis du bare må ha'. Mit råd: Vent lige en måneds tid, så er de værste fejl rettet (af dem som måtte være dér) og ofte er der også en lille teknologisk bonus inkluderet 🙂 😉