Ville bare have nogle pro's/con's på den, så som støj, vibrationer, forholdsregler man evt. skulle tage sig ved produktet. er den stabil ved kørsel i lange perioder.
kan det betale sig at smide den ekstra 120'er på som der er plads til for at drive luften hurtigere igennem rad.? eller er pro'sne ved det for minimale til at det øgede støjniveau retfærdigøre det? eller kommer det turbulens...
NorthQ havde problemer med nogle af deres ældre PSU modeller som begyndte at sige "pive" lyde efter 14-30 dage eller mere .. det fortæller testen mig jo ikke. derfor er det meget rart lige at høre om der er nogen der ligger inde med erfaringer.
Testerne har jeg læst inden jeg kom her, men jeg syntes ofte kun de giver et øjebliks billede af produkterne og ikke en "vudering"/"erfaring" ved det over længere anvendelse.
selfølgelig er de utroligt pæne omtalser af produktet på de fleste sites en pointer i den rigtige retning. og det lader ikke indtil videre til at der er nogen der lufter bekymringer eller gener.